חיפוש

כיצד המיתוג של האתר משפיע על המכירות?

תהליך מיתוג של מוצר מתחיל באסטרטגיית שיווק ופרסום.

אריזה, טיימינג, מסרים, פרסום, אפיון, תמחור ועוד, הם הדברים שיכולים להפוך את המוצר של

מעוד מוצר על המדף, למוצר שכולם ירצו לרכוש לעצמכם.

 

אריזה טובה מוכרת יותר

כנראה קרה לכם אולי יותר מפעם אחת, שנתקלתם במוצר ודווקא הוא, מבין כל האחרים משך אתכם לרכוש דווקא אותו. דבר זה הוא אינו במקרה. ישנם מחקרים רבים שאופן בו המוצר ארוז, משפר באופן ישיר את הסיכויים שלו להימכר. אריזה היא כלי מכירתו מאוד חזק.

ליצירת אריזה משלכם כנסו: https://www.onlineshmonline.com.

 

טיימינג זה הכל בחיים

תזמון נכון של שיווק של המוצר שלכם יכול להיות מאוד מאוד חשוב. למשל, אם תרצו לשווק בושם חדש, הטיימינג המושלם לשווק אותו יהיה לפני החגים. כך נוכל לתכנן קמפיין שיווקי סביב הבושם ברשתות החברתיות ובדיגיטל על מנת לעורר מודעות לכך שיצא לשווקים בושם חדש ומדוע לרכוש דווקא אותו. לאחר מכן נוכל לשלוח הודעות sms שמטרתן העיקרית היא לתת חשיפה גדולה יותר לקהל שלנו.

 

קונספט עיצובי

כאשר אנו משווקים מוצר חדש, חשוב מאוד לחשוב על המיתוג של המוצר. המיתוג והאריזה שלנו צריכה להביא לידי ביטוי מגוון, איכותית, תדר מסוים שנרצה להעביר ולבלוט מכל המוצרים האחרים בשוק. במידה למשל והבושם שלנו הושק בעבר, ולא הניב יותר מידי תשואות, נוכל למתג אותו מחדש. כלומר, נוכל לבחור את אותו המוצר ואפילו את אותה אריזה, אך לשנות את דרך המיתוג שלו.

 

מודעות למוצר

כאשר אנו יוצרים מודעות גדולה יותר למוצר, כך הסיכויים שלו להצליח גובהים. שיווק חכם של המוצר יגיע אל תודעת הלקוחות שלכם לקנות דווקא את המוצר שלכם, לא משנה איזה מוצרים אחרים קיימים עוד בשוק. כמעט בכל שוק יש תחרות, ואין זה משנה של מי המוצר טוב יותר בכל מה שנוגע לשיווק, השוני בא לידי ביטוי מי שיווק את המוצר יותר טוב.

 

תהליך השיווק

תהליך השיווק הוא כולל בו אסטרטגית שיווק ופרסום. התהליך מתחיל האיפון הקהל, אפיון הערוצים, במסרים שתרצו להעביר, בנראות המוצר, בתמחור שלו ובשירות שלו. למיתוג ולייצוב של המותר יש השפעה אדירה למכירת המוצר שלכם. ההשפעה היא לטווח הארוך וכך הופכת להיות אפילו משמעותית יותר. כאשר אנו משווקים את המוצר, ניקח בחשבון גם את כל ההיבטים המכרתים בו.

איך נרצה לתמחר אותו, אילו מבצעים יהיו, אמון הציבור, שביעות רצון, נאמנות, וכמה קל יהיה ללקוחות שלנו קל לרכוש אונליין באתר. מיתוג איכותי וטוב יניב לכם יותר פניות, פגישות ולקוחות חדשים וחוזרים, מכירה של יותר מוצרים ורווח גדול יותר. השיווק למעשה עוזר לכם למצות באופן מלא את המוצר שלכם ויכין את הקרקע באופן מעמיק מאוד.

 

לסיכום

תהליך השיווק והמיתוג של האתר שלכם יכול לבסס מאוד את כמות המכירות שלו. כאשר תבחרו במיתוג נכון ואיכותי, המוצר שלכם יחשב לאיכותי וכך תוכלו לרכוש את אמון הציבור בנוגע אליו. דבר זה יניב לכם תוצאות לטווח ארוך. בהצלחה!

 

מחשבון

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו