חיפוש

יתרונות וחסרונות של רובוט אינסטגרם

בין אם אתם שומעים פעם ראשונה על רובוט אינסטגרם ובין אם אתם שוקלים האם שימוש בו תהיה החלטה נכונה – במדריך הבא תמצאו פירוט על היתרונות והחסרונות של רובוט אינסטגרם.

לפי הנתונים, נמצא כי לכל המשפיענים יש למעלה מ – 20% עוקבים פקטיבים, ועם זאת, זה לא מונע מהם לקבל עשרות אלפי שקלים עבור פרסום של פוסט שיווקי, ואולי בדיוק להיפך – ייתכן שזו הסיבה לכך שמלכתחילה הם הפכו למשפיענים.

 

מה זה רובוט אינסטגרם?

רובוט אינסטגרם הינו שירות שנועד לקדם את העסק, המותג והמוצרים שלכם באינסטגרם.

בהתאם לסוג הרובוט, תקבלו במסגרת השירות שלל אפשרויות ופעולות: הגדלת מספר העוקבים, תגובות אוטומטיות לעוקבים חדשים, לייקים ועוד.

ההבדלים בין השירותים השונים ישפיעו על איכות התוצאות שתקבלו.

איש שווק

 

יתרונות רובוט אינסטגרם

להלן היתרונות שכדאי להכיר על רובוט אינסטגרם:

  1. נותן בוסט רציני לפרופיל שלכם – בזכות רובות איכותי לאינסטגרם, תוכלו להנות משלל אפשרויות רציניות לקידום הדף שלכם באינסטגרם. שירות רובוט אינסטגרם איכותי, ידאג כי העוקבים שתקבלו יהיו עוקבים אמיתיים ולא פקטיבים, בהתאם לסוג השירות, המוצר והתחום שלכם. ניתן למשל לבצע רכישת לייקים לאינסטגרם באתר דיגיטל בוסט. אי אפשר להתעלם מהעובדה שכשלאדם או חברה יש אלפי עוקבים ולייקים זה מעלה את המעמד שלה בעשרות מונים. רובוט אינסטגרם יכול לסייע לכם לעשות בדיוק את זה.
  2. מוריד ממכם המון עבודה – רובוט אינסטגרם נועד לעשות אוטומציה (תהליך אוטומטי) לכל התהליכים שאינסטגרם מצפה ממכם לעשות לבד – לעקוב אחר אנשים ולצפות שהם יעקבו אחריכם, לשלוח תגובות לעוקבים חדשים, לתת תגובות לתמונות של משתמשים אחרים ועוד. מדובר בפעולות שדורשות המון שעות מדי יום. בזכות הרובוט, תתפנו להתעסק בדברים החשובים לכם ולא בעבודה ידנית מתישה.
  3. מחיר הגיוני – אם רובוט כזה היה עולה אלפי שקלים מדי חודש לעסק קטן, ייתכן וזה לא היה משתלם. אך לא כך המצב, ניתן לקבל תמורת מחיר הגיוני, שירות מעולה ורציני. כך למשל בחברת דיגיטל בוסט, תמורת פחות מ 1,000 ש"ח תקבלו לא פחות מ – 5,000 עוקבים!
  4. תנו למקצוענים לעשות זאת עבורכם – לא כולנו מומחים שיווק, ובטח שלא כולנו חקרנו את אינסטגרם לעומק. בזכות שיתוף פעולה עם חברת מדיה שמעניק לכם רובוט אינסטגרם, תוכל לקבל סיוע ושלל טיפים נוספים לשיפור העסק שלכם בכלל ודף האינסטגרם שלכם בפרט

 

חסרונות רובוט אינסטגרם

  1. אי התאמה בין עוקבים ללייקים – אנשים אוהבים לבדוק שמכות הלייקים מתאימה לעוקבים שלם (מתאם של 10% בערך). אם הרובוט לא מבצע מעקב עם אנשים אמיתיים, לא יהיה מתאם. ולכן תשדרו אי אמינות.
  2. חשש לחסימת משתמש – אם תשמשו בשירות רובוט אינסטגרם לא איכותי, אינסטגרם יזהו זאת, ועלולים לחסום לכם את המשתמש.

 

בעזרת בחירה בשירות מקצועי, תוכלו להנות מיתרונות הרובוט, ולהמנע מהחסרונות.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו