חיפוש

10 יתרונות בפיתוח אפליקציות בזמן הקורונה

זול יותר

אם כן היתרון הראשון של פיתוח אפליקציה בזמן הקורונה נעוץ בעובדה כי הפיתוח זול יותר. עקב התחרות העזה בשוק המחירים ירדו וכך תשלמו היום פחות על פיתוח אפליקציה מאשר הייתם משלמים לפני הקורונה.

 

עבודה מהבית אפקטיבית יותר

מי שמפתח את האפליקציה עובד מהבית וזה אומר כי העבודה שלו יותר אפקטיבית ומהירה מכיוון שהבית הוא יותר נוח לעבודה. עבודה מהבית היא דבר מעולה והיא באה לידי ביטוי גם בפיתוח אפליקציות הנעשה מן הבית.

 

פחות לחץ אצל חברת הפיתוח

חברת הפיתוח תעבוד יותר טוב בזמן הקורונה וזאת מכיוון שיש אצלה פחות לחץ. סביר להניח כי יהיו לחברה פחות לקוחות בזמן הקורונה וזה אומר כי יהיה לה יותר זמן להשקיע באפליקציות שלכם וזה שווה המון.

 

יש שוק גדול יותר לאפליקציות

העובדה כי כולם נמצאים בבית כל היום משמעה כי יש שוק גדול יותר לאפליקציות. לכן אם אתם רוצים למכור יותר זה הזמן להשיק אפליקציה ואין ספק כי הדבר ישרת אתכם ואת החברה שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

 

זמן הפיתוח מהיר יותר

בגלל שיש פחות אפליקציות לפיתוח והשוק הצטמצם זמן הפיתוח של כל אפליקציה הוא מהיר יותר. כך אפשר לפתח אפליקציה מהר מאוד וזה משרת את בעלי העסקים בצורה ניכרת ומבטיח כי האפליקציה שלכם תפותח במהירות גדולה.

 

קל יותר לבצע סקר שוק

בגלל שכולם בבית קל יותר להבין מה הלקוחות רוצים וברגע שאנו מבינים זאת אנו יכולים להתאים את האפליקציה לצרכים של הלקוחות שלנו. כאשר אנו מתאימים את האפליקציה לצרכי הלקוחות אנו מגדילים את המכירות וזה שווה המון.

 

אפשר להשוות חברות פיתוח בצורה קלה יותר

בגלל הקורונה אנו יכולים להשוות חברות פיתוח בקלות רבה יותר מכיוון שהן יהיו נכונות לשתף אותנו במידע רב עליהן וכך להבטיח שנבחר את חברת הפיתוח הטובה ביותר בשוק.

 

יש מתכנתים מוכשרים יותר בתחום

עליכם לדעת כי פיתוח אפליקציה דורש מתכנתים מוכשרים והקורונה הביאה אנשים רבים לשנות את המקצוע שלהם ולעבוד בתור מתכנת פיתוח של אפליקציות וכך יש יותר מתכנתים מוכשרים בתחום האפליקציות.

 

קל להבין מה היתרונות של המוצרים שלנו

כיום בגלל שכולם נמצאים בסגר כל יותר להבין מה היתרונות של המוצרים שלנו וזאת עקב העובדה כי אנשים נאותים יותר לענות על סקרים וכך אפשר להבין מה טוב במוצר שלנו ומה פחות טוב בו.

 

אפשר להגיע לשווקים בחו"ל בקלות רבה יותר

הקורונה הביאה לכך כי אפשר להגיע לשווקים בחו"ל בקלות רבה יותר וכל חברה שמפתחת אפליקציה צריכה לקחת זאת בחשבון. שווקים בחו"ל זה הזדמנות מעולה להגדיל את המכירות ולכן זה הזמן לפתח עכשיו אפליקציה חדשה לגמרי.

 

אפליקציה מותאמת לכל מכשיר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו