חיפוש

3 יתרונות בגמישות האתר שלכם

בניית אתר לא צריכה להיות מבוססת על קוד מורכב או תוכנות מיוחדות בשביל שיהיה אתר איכותי ומקצועי.

אם אתם מחפשים תשתית להקמת אתר שאותה תוכלו אתם והעובדים שלכם לנהל אותה באופן נוח ויעיל, תוך כדי שמירה על איכות האתר, המאמר הנ"ל

בשבילכם.

3 יתרונות בגמישות האתר שלכם שבאה לידי פלטפורמות לניהול אתרים ידידותיים למשתמש. על הפלטפורמות הללו והיתרונות מיד:

 

על מערכות ניהול אתרים ידידותיים

כשזה מגיע להקמת אתרים היום ממש לא צריך להיות מפתח תוכנה או מבין בתכנות בשביל להקים אתר טוב ולנהל אותו באורח אפקטיבי.

בין הפלטפורמות הפופולריות הן וויקס, וורדפרס ואומברקו. וויקס ואומברקו אלו מערכות בתשלום שכן חברות חיצוניות מפתחות עבורך את האתר ולאחר מכן אתה יכול לנהל אותו באמצעות פלטפורמה מאוד ידידותית, בלי שתצטרך שום ידע בתכנות.

וורדפרס היא מערכת להקמת אתרים המבוססת על קוד פתוח וחינמית עם פיט'צרים בתשלום ובחינם כאחד. בשביל לבנות באמצעותה אתר איכותי יש ללמוד מעט לפני על איך היא עובדת.

 

יתרון 1 – מתאים לכל אחד

היתרון בניית אתר עם פלטפורמה ידידותית לעובדים כמו של המערכות לניהול אתרים שציינו לעיל הוא העובדה שכל אחד יכול לנהל אותה. תוכלו לתת לכל עובד בחברה שלכם להיות אחראי וכמובן לתת לצוות עובדים את האפשרות לשנות תכנים ולהיות אחראים על אספקטים שונים של האתר.

המערכות הללו מאוד נוחות לשימוש וייעודן העיקרי הוא להיות נוח לשימוש על ידי כל אחד.

 

יתרון 2 – שינויים מהירים

בגלל שהמערכות הללו פשוטות ונועדו בשביל שכל אחד יוכל לנהל אותם, בהתאם הם מאוד קלות לשימוש וניתן לבצע שינויים מאוד מהירים באתר בלי להסתבך עם קוד או מחשבה מורכבת כזאת או אחרת.

לאחר חפיפה מקצועית וקצרה כל עובד יכול לעשות שינויים מהירים מאוד באתר כך שאם יש למשל צורך בתגובתיות או שינוי תכנים באופן תכוף, הפלטפורמות הללו הם שימושיות במיוחד.

 

יתרון 3 – הגאונות היא בפשטות

אם כמה שזה פשוט הפלטפורמות האלה הם הפלטפורמות הפופולריות ביותר בעולם לבניית אתרים, ורוב האתרים מורכבים מהם. לא רק שהם נוחות לשימוש, הם גם מרכיבים את האתרים הכי טובים בעולם, הכי יפים והכי יעילים.

אם כמה שזה פשוט לנהל את האתרים והגמישות של האתרים ניכרת, בהתאם האתרים מאוד מקצועיים והניהול שלכם מקצועי לכל דבר, מבלי צורך כלשהו בידע בתכנות!

אנחנו ממליצים לכם לקרוא על הפטפורמות השונות בנפרד, wordpress, umbraco, wix ולראות מה לדעתכם מתי יותר לצרכים שלכם.

כל האפשריות האלה כדאיות, לדעתנו במיוחד אומברקו.

תמשיכו לקרוא, תעשו שיעורי בית, קודם כל יש להתרכז בהקמת אתר שיראה טוב יתפקד טוב, לאחר מכן כמובן יש לבצע את החפיפה המקצועית שלכם ושל העובדים לגבי אופן ניהול האתר לפי הפלטפורמה שבחרתם.

אנחנו מקווים שמצאתם במידע כאן תשובות לשאלות שהיו לכם ושיהיה בצלחה בהמשך!

 

דף אינטרנט

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו