חיפוש

ירדו לך העוקבים באינסטגרם? אלו הן הסיבות האפשריות

בשנים האחרונות הפך עמוד האינסטגרם שלנו למעין פרופיל אישי עבורנו – כזה שמסמל ומשקף את חיינו האישיים או העסקיים. כולנו אוהבים את עמוד האינסטגרם שלנו, את הלייקים ואת העוקבים שלנו., אבל לכולנו יש בקרים בהם אנחנו קמים ומגלים שמספר עוקבים עזבו אותנו,  לעיתים, אפילו בירידה הדרגתית. אז למה זה קורה? ומה ניתן לעשות בשביל למנוע זאת להבא?

 

למה יורדים לי העוקבים באינסטגרם?

אמנם כולנו יודעים, אך תזכורת לכך, תמיד חשובה: עוקבים באינסטגרם הם לא רק מספרים שמפארים את הפרופיל שלנו. עוקבים באינסטגרם הם צרכנים, אנשים שבחרו לעקוב אחר פרופיל האינסטגרם שלנו על מנת ליהנות ולצפות בתכנים שאנחנו מעלים. בין אם זה בפרופיל אישי שמתייחד בסגנון הומוריסטי ובין אם זה פרופיל עסקי שמיועד לשיווק ומכירה, העוקבים נמצאים שם בשביל לצרוך תוכן. לכן, בכל יום, אנחנו חייבים לתת להם את התוכן אותו הם מחפשים. אם נתעצל, נאחר בהעלאת פוסטים או סטוריז, או אפילו נדלג על כמה ימים, העוקבים כבר לא יהיו שם. הם לא מחכים לנו. אם העוקבים רואים שאנחנו קצת מזלזלים בהם כצרכני תוכן, הם פשוט יעזבו. כמובן, לא צריך להיבהל ממספר עוקבים שבחרו לעזוב, ואפילו קניית עוקבים, למשל, תוכל לפצות על כך. אך אנחנו מוכרחים להמשיך לספק את התוכן אותו אנחנו מציגים.

 

אבל אני מעלה תוכן בכל יום!

ומה קורה אם העוקבים יורדים למרות שאנחנו מעלים תכנים בכל יום? פה אנחנו צריכים לעשות בדק בית מסוג אחר. כי כאן כבר לא מדובר בתדירות התוכן או בזמינותו, כי אם באיכות התוכן ובסוגו. העוקבים, כאמור, באו בעקבות תוכן מסוים. לא כל אחד מתחבר לכל סוג של תוכן, מה שמביא לכך שכל אחד עוקב אחר התחומים שמעניינים אותו. לכן, אם אנחנו רוצים לשמור על העוקבים שלנו איתנו, אנחנו צריכים להמשיך לשווק את אותו סוג התוכן. כלומר, אם לדוגמה, אנחנו מתחזקים עמוד אינסטגרם שמשווק עוגות ופטיפורים, ברור כי העוקבים הגיעו כיוון שהם מתעניינים באפייה ובקונדיטוריה. אם יום אחד נחליט שאנחנו הופכים לסטנדאפיסטים ונתחיל להעלות קטעי סטנד-אפ שלנו, הגיוני שחלק מהעוקבים יעזבו אותנו. לא כי הם לא אוהבים את הסטנד אפ שלנו, אלא משום שאין זה סוג התוכן אותו הם מעוניינים לצרוך.

 

אז מה כדאי לעשות על מנת למנוע ירידת עוקבים באינסטגרם?

על מנת למנוע ירידה עתידית של עוקבים באינסטגרם, אנו מחויבים להעמיד לעצמנו שני כללי יסוד, בעזרתם נתחזק את עמוד האינסטגרם שלנו. הראשון, הוא עבודה יומיומית – כלומר, העלאת תוכן באופן רציף. אנחנו לא חייבים להעלות פוסט בכל יום, אבל סטורי או שניים בהחלט מומלץ. השני, הוא עקביות בסוג התוכן – דהיינו, שמירה על קו אחיד שמקשר בין כל סוגי הפוסטים והסטוריז שאנחנו מעלים לפרופיל שלנו. כך, קהל היעד יישמר והעוקבים יישארו איתנו.

אינסטגרם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו