חיפוש

טיפים לבניית אתר לרכישת רכב אונליין בישראל

מעוניינים לבנות אתר אינטרנט עבור רכישת רכב אונליין בישראל? תקשיבו לנו ותקשיבו לנו טוב, אתם צריכים להעמיק באינפורמציה ובתוכן SUPER ענייני, טכני ומקצועי. מעבר לכך, יש עוד כמה דברים שבהחלט מומלץ להשים עליהם את הדגש הנכון. הנה כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים בתחום הרכב ב-2020.

בניית אתרים זהו עולם ומלואו, שמלא וגדוש בהמוני גרפיקאים וגרפיקאיות מוכשרים ומוכשרות. ומאחר שכולם שכל גרפיקאי מביא עמו את הייחודיות שלו, אתם תרצו לדעת שאתם בוחרים בגרפיקאי הנכון. ואם לדייק את המילים שלנו, בימינו אתם כנראה תבחרו בחברת קידום אתרים ובניית אתרים אשר עוסקת גם בעיצוב אתרי אינטרנט.

 

גרפיקאי פרילנס VS חברת בניית אתרים לסוכנות רכב

נכון, עדיין ניתן ומומלץ לפנות לגרפיקאים פרילנס בכדי לקבל עבודות איכותיות. יחד עם זאת, גם חברה לבניית אתרים היא אחלה אופציה. אם כך, בשלב הראשון צריך לאתר את אנשי המקצוע הנכונים. לאחר שאתם מאתרים את אנשי המקצוע הנכונים לבניית האתר, אתם צריכים להגדיר קהלי יעד, לדאוג לנושאים של קידום אורגני, קידום ממומן, לפרסם תכנים איכותיים באתר ועוד.

בין אם האתר עוסק בתחומים של מימון רכב או בנישות אחרות בעולם הרכב, יהיה חשוב להגדיר זאת מראש. אתם חייבים להכיר את תחומי הרכבים השונים, וכך תוכלו בעצם לאפיין את קהלי היעד טוב יותר. תחום של מימון רכב פונה לקהלי יעד מסוימים, בעוד שתחום של ליסינג תפעולי פונה לקהל יעד קצת אחר.

 

מה עושים לאחר שקהלי היעד מאופיינים?

ברגע שקהלי היעד מאופיינים כמו שצריך, יהיה אפשר לחשוב איך להפוך את האתר לכמה שיותר ידידותי למשתמש. וכשמדברים על ידידותיות לגולשים באתר שלכם, מדברים על חוויה של UX\UI. כל אחד מאיתנו אמנם חווה דברים אחרת, אבל בהחלט יש כמה כללי אצבע באתרי אינטרנט ובתחום של חוויית UX\UI.

לידיעתכם, יש אנשי מקצוע שמתמחים ספציפית בנושא הזה של חוויית המשתמש באתר האינטרנט. ואנחנו לא מדברים בהכרח על גרפיקאים, אלא על אנשי UX\UI אשר התמחו בנושאים אלו. אנשי מקצוע אלו יידעו היכן ניתן למקם את הכפתורים השונים באתר האינטרנט בכדי להגביר אפקטיביות של יחסי המרה.

 

התפקידים של בוני האתרים ואנשי ה-UX\UI

כידוע לכולנו, אתרי אינטרנט כוללים בתוכם לא מעט כפתורים דיגיטליים שונים אשר אמורים להוביל את הגולש לבצע פעולה מסוימת. בין אם הפעולה היא פעולה של רישום לרשימת תפוצה, או שמא הפעולה המתבקשת היא פעולה של רכישת מוצר או שירות, יש מה לדעת כאן.

יהיה צריך לדעת היכן למקם את הכפתורים השונים, וזאת לוודא תנועתיות נכונה של הגולש בתוך אתר האינטרנט. לרוב, התנועתיות והגלישה של הגולש תהיה מכווננת מטרה מסוימת, כמו קניית רכבים אונליין ב-100% מימון רכבים של ליסינג פרטי.

 

בניית אתר לסוכנות מכירת רכבים באינטרנט אונליין

ואם כבר הזכרנו רכישת רכבים באינטרנט אונליין עם תנאי מימון מעולים, אנחנו רוצים שתביטו באתר האינטרנט של חברת קפיטל מוטורס. אתר הבית של חברת קפיטל מוטורס הוא הדוגמה המושלמת לאתר אינטרנט מוצלח.

אתם יכולים לסקור שם את היצע הרכבים הגדול של אותה סוכנות, יכולים ליצור קשר באופן מידי עם אחד מהנציגים, הכול ברור והכול מכווין את הגולש למטרות מסוימות. כמובן, לא מדובר באיזשהו "תכסיס" או משהו כזה.

 

קחו את הדוגמה של אתר האינטרנט של חברת קפיטל מוטורס

שימו לב, שהמידע שהגולש ניזון ממנו באתר של קפיטל מוטורס הוא בעל ערך מוסף אמיתי. אתם יכולים לעיין שם אפילו בסקירות רכבים שנכנסות עד לעובי הקורה. וכשמדברים על חוויית משתמש, מדברים גם על דברים כאלו הנוגעים באינפורמציה.

שימו לב, להעשיר את אתר האינטרנט בתוכן נפלא זה לא הכול. יהיה חשוב לדעת גם כיצד לפרסם את התכנים האלו בצורה שתמגנט את העין של הגולש. כמובן, תמונות אף פעם לא יכולות להזיק, ככה גם סרטונים. המלצה שלנו? לכו על כל מיני סרטוני הדגמת רכבים, זה תמיד מושך את העין. העליתם לאתר האינטרנט סקירה על פורד מוסטנג החדשה? תמצאו סרטון תדמית מתאים, או סרטון אינפורמטיבי. אגב, חשוב לוודא עניין של זכויות יוצרים תמיד. בהצלחה, תנו בראש למתחרים!.

 

אתר בתהליך בנייה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו