חיפוש

בצל הקורונה: להפוך חנות פיזית לחנות דיגיטלית – הדגשים החשובים

חנויות רבות ברחבי הארץ מרגישות האטה במכירות, לקוחות רבים נשמעים להנחיות ומעדיפים להימנע מטיולים או גיחות למרכזי הקניות הסמוכים לביתם.

יחד עם זאת, רבים מאותם לקוחות יושבים בבית, חלקם משתעממים, חלקם זקוקים לתעסוקה וחלקם מעוניינים לרכוש מוצרים ללא צורך ביציאה למרחב הציבורי תוך סיכון בהידבקות והדבקת יקיריהם.

מסיבה זאת אין זה מפליא כי הקניות באינטרנט הן הפתרון האידיאלי לכל אותם קשיים והקמה של חנות אינטרנטית תשרת הן את האינטרסים של בעלי החנויות והן את האינטרסים של הלקוחות הספונים בביתם.

 

הקמה נכונה של חנות אינטרנטית

הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם ניגשים לבנות אתר אינטרנט למכירת הסחורה שלכם הוא לקבוע מיהו למעשה קהל היעד שלכם.

גיבוש פרופיל מדויק של לקוחותיכם ייסע לכם לבנות אתר שיעניק ללקוחות שלכם חווית גלישה נעימה ויעודד אותם לרכוש מן המוצרים או השירותים שאתם מציעים.

כך למשל אם קהל היעד שלכם מורכב מאנשים צעירים יותר תוכלו לשלב בתוכן שלכם הומור עוקצני אך קהל מבוגר יותר לעומת זאת יעריך ישירות, ענייניות ובהירות. באשר לעיצוב גם כאן יש לגיל השפעה מסוימת למשל בעת בחירת פלטת הצבעים לאתר וגודל הפונט.

 

קידום נכון של האתר

לאחר שגיבשתם בקווים כלליים את התוכן והפרופיל העיצובי בהתאם לקהל היעד שהגדרתם, בטרם תתחילו לבנות את האתר שלכם חשוב לזכור כי על מנת שהאתר שלכם יזכה לחשיפה עליכם לדאוג שאנשים יוכלו למצוא אותו.

בתוך שפע המידע הקיים היום באינטרנט זאת משימה חשובה ביותר שאין להקל בה ראש. כיום מנועי חיפוש הם אחד הכלים הפופולריים למציאת אתרי אינטרנט ואם תצליחו לגרום לאתר שלכם להופיע באחד המקומות הראשונים ברשימה של תוצאות חיפוש תזכו לחשיפה רבה בקרב לקוחות קיימים וחדשים כאחד.

ככלל, על מנת להגיע לתוצאה רצויה זאת יש לבנות את האתר בהיררכיה מסודרת, להוסיף כותרות עם מילות מפתח פופולריות ולהוסיף קישורים רלבנטיים. למעשה יש תחום שלם שעוסק בבנייה נכונה שכזאת ובכדי להגיע לתוצאה הרצויה מומלץ להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים.

 

עלות מול תועלת

חשוב לזכור כי הקמת חנות אינטרנטית היא השקעה לטווח ארוך.

אין ספק כי חנויות שנקלעו למשבר בעקבות משבר הקורנה ספגו פגיעה כלכלית קשה. מעבר לירידה הניכרת בהכנסות, הוצאות שוטפות כגון תשלומי ארנונה ודמי שכירות נותרו ללא שינוי ולעיתים התווספו אף הוצאות חדשות כמו הצורך לשלם פיצויי פיטורים לעובדים וותיקים.

במצב כזה השקעה כספית בהקמה וקידום של חנות אינטרנטית אומנם נראית כלקיחת סיכון מיותר אך זכרו כי יהיה היקף המכירות אשר יהיה, חנות אינטרנטית טובה תתרום משמעותית לחיזוק המותג שלכם ותהיה משתלמת כלכלית במוקדם או במאוחר שכן המגמה של מעבר לקניות מקוונות רק תלך ותגבר בשנים הבאות.

אז אם אתם בעלי חנויות זכרו שגם בתקופה מורכבת שכזאת אין לקפוא על השמרים ולהיכנס לתרדמת. נצלו את המאפיינים הייחודיים של התקופה בכדי למנף את העסק שלכם ולבנות פלטפורמה אינטרנטית שתשמש אותכם עוד שנים רבות.

 

חנות מכירות אינטרנטית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו