חיפוש

חנות אלכוהול – מתי הכי משתלם לבצע רכישה?

לא פעם אנחנו מקבלים ביקורת על החישובים שאנחנו מבצעים לפני שאנחנו קונים אלכוהול. שכן, מי שמכיר אותנו באופן מעמיק יודע שאת ההזמנות שלנו מחנות האלכוהול המועדפת עלינו, אנחנו מבצעים בזמנים מסוימים ביותר. כדי שגם אתם תוכלו לדעת מהם הזמנים הללו שהכי משתלם לבצע בהם רכישה, החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף.

 

למה אנחנו בכלל משתפים אתכם בטיפים שלנו?

יכול להיות שקראתם את פסקת הפתיחה ותהיתם לעצמכם למה אנחנו בכלל משתפים אתכם בטיפים שלנו בנוגע לרכישה משתלמת של אלכוהול. ובכן, מדובר בתהייה מוצדקת. שכן, גם ככה צוחקים עלינו מספיק שאנחנו קמצנים. אבל למען האמת, בחרנו לצאת מאזור הנוחות שלנו ולהציג בפניכם את כל הטיפים החשובים בנושא כי ברור לנו שיש עוד אנשים כמונו בעולם.

אנשים שיודעים שחיסכון של כמה עשרות שקלים בכל קנייה יכול להוביל לחיסכון גדול כשמסתכלים על זה מהצד, לטווח הרחוק. אז אנחנו נשמח לסייע לכם לחסוך לא מעט בכל קנייה שאתם מבצעים בחנות אלכוהול.

 

אז מתי הכי משתלם לבצע רכישה בחנות אלכוהול? טיפ מספר 1

הטיפ ה – 1 הוא להגיע אל חנות אלכוהול כמה ימים לפני החגים הבאים:

  • ראש השנה
  • סוכות
  • שמחת תורה
  • חנוכה
  • פורים
  • פסח
  • שבועות

הגעה אל חנות אלכוהול רגע לפני החגים הללו תאפשר לכם ליהנות ממחירים זולים. שכן, המוכרים בחנויות מורידים את המחירים כדי להיפטר מסחורה.

 

אז מתי הכי משתלם לבצע רכישה בחנות אלכוהול? טיפ מספר 2

מומלץ להגיע אל חנות אלכוהול בימי רביעי. שכן, זהו היום שבו מרבית האנשים ובעלי העסקים מזמינים אלכוהול משלוחים. העובדה שיש כמות גדולה של משלוחים מאפשרת לא פעם לבקש מהבעלים לבצע גם לכם משלוח על הדרך ללא תשלום. ראוי לציין כי מצבים כאלו באים לידי ביטוי בעיקר עבור מי מכם שמבצעים קנייה גדולה של אלכוהול. כך שאם קניתם 4 – 5 בקבוקים, אתם יכולים לשכוח מהטיפ הזה ולעבור לטיפ הבא.

 

אז מתי הכי משתלם לבצע רכישה בחנות אלכוהול? טיפ מספר 3

הטיפ האחרון שלנו לרכישה משתלמת בחנות אלכוהול נוגע להגעה אל החנות בימי שישי. שכן, בדומה לטיפ מספר 1, בעלי החנויות רוצים לרוקן את המדפים ולהגיע לתחילת השבוע הבא עם הזמנה מחודשת של מלאי. כך שאם אתם תגיעו ביום שישי, אתם עשויים לקבל בקבוקי אלכוהול מסוימים במבצע. שכן, הבעלים של המקום רוצה להיפטר מהמלאי הקיים ולחדש אותו.

 

כמה מילים לפני שהמדריך מסתיים

רגע לפני שאנחנו נפרדים מכם, חשוב לנו לומר לכם שאנחנו מאוד שמחים שקראתם את המדריך הנוכחי. שכן, כך מתאפשר לנו לדעת שאנחנו מעבירים הלאה טיפים חשובים שלא כולם יודעים. טיפים שיאפשרו לאחרים (ולא רק לנו) לחסוך הרבה כסף בכל רכישה של משקאות אלכוהוליים.

חנות אלכוהול

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו