חיפוש

חברות לעיצוב לוגואים בישראל שכדאי להכיר

בישראל קיימות עשרות ומאות חברות המציעות שירות עיצוב לוגו לעסק שלך. יש חברות שמתמחות בעיצוב לוגואים לעסקים גדולים ובתהליך מיתוג עסקי מקיף ועתיר תקציב, ויש חברות שהבייבי שלהם הוא דווקא ליווי עסקים קטנים ובינוניים ועיצוב לוגו המתאים להן כמו כפפה.

לפני שתתחילו לסרוק את גוגל כדי למצוא את החברה המתאימה ביותר למשימת עיצוב לוגו לעסק שלכם, קיבצנו עבורכם כמה חברות לעיצוב גרפי ועיצוב לוגו ששווה לכם להכיר.

Interload

מיזם אינטרנטי לעיצוב גרפי

לוגו ייצוגי

התמחות: עסקים קטנים ובינוניים

Interload הוא מיזם אינטרנטי למכירת שירותי מיתוג עסקי ועיצוב לוגו המתמקד בעסקים קטנים ובינוניים. המיזם נולד מתוך צורך בשוק ליצירת מיתוג ייחודי ומקורי במחירים השווים לכל נפש, מבלי לפגום באיכות התוצר.

עד לפני כמה שנים מיתוג עסקי ועיצוב לוגו לעסק היו פריבילגיה השמורה רק לבעלי עסקים שהיה להם את ההון הנדרש לכך. כתוצאה מכך, הרבה מאוד עסקים זנחו את עניין המיתוג לגמרי או שכרו את שירותיהם של מעצבים גרפיים צעירים, חסרי ניסיון ולא מקצועיים.

כיום, בעזרת המודל השיווקי של המיזם, ניתן לקבל שירותי עיצוב מקצועיים מצוות מעצבים גרפיים המורכבים מאנשי המקצוע הטובים בשוק, וכל זה במחירים מצחיקים ואטרקטיביים.

מחפש שירותי עיצוב לוגו איכותי ב179 ₪ ₪ בלבד? פנה אליהם עוד היום.

Rancom Creative

חברת פרסום וקריאייטיב מחיפה

המפה הדיגיטלית

התמחות: עסקים בינוניים

חברת רנקום קריאייטיב היא אחת מחברות הפרסום המובילות בישראל, העוסקת בתחום מאז שנת 2003. החברה נושאת את תו אמון הציבור והוסמכה כחברה שותפה ל-Google Partner.

החברה מציעה שירותי שיווק בדיגיטל, מיתוג וקריאטייב, פיתוח ועיצוב אתרים וכמובן עיצוב לוגו לעסק.

החברה מלווה את העסק בתהליך המיתוג והעיצוב ובונה בריף ואסטרטגיה המובנים במיוחד למידותיו.

רנקום מציעה שירותי קידום אתרים בפלטפורמות שונות: גוגל, גוגל Ads, פייסבוק, אינסטגרם, PPC, טאבולה, אאוטבריין ועוד.

אדלר חומסקי & ורשבסקי

קבוצת הפרסום הגדולה בישראל

סמל

התמחות: עסקים גדולים ורשתות

אדלר חומסקי & ורשבסקי הוא שם המותג של קבוצת הפרסום "אדלר חומסקי תקשורת שיווקית בע"מ". הקבוצה היא הנציגה הרשמית בישראל של סוכנות הפרסום הבינלאומית Grey Advertising Inc.

משרד הפרסום הוקם בשנת 1996 על ידי ראובן אדלר ואייל חומסקי, שרכשו ב1998 את חברת הפרסום "ורשבסקי פרייליך דובב IMC בע"מ" שהייתה בבעלות שמואל ורשבסקי.

קבוצת אדלר חומסקי מונה 14 חברות פעילות הכוללות 370 עובדים. מלבד משרד פרסום, תחת הקבוצה נכללים גם סטודיו לעיצוב, משרד פרסום אינטראקטיבי, משרד פרסום מגזרי (רוסי, ערבי וחרדי), משרד פרסום לתקציבים קטנים וכן חברה לשיווק ישיר.

בין השאר, הקבוצה עוסקת גם בחברות הזנק (סטארט-אפ), ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים.

הקבוצה מתמחה בפרסום ומיתוג בכלל הפלטפורמות האפשריות: טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד.

בין הלקוחות הגדולים של הקבוצה נכללים בזק, מפעל הפיס, פרוקטר אנד גמבל, בנק הפועלים, יפאורה תבורי וניופאן. 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו