חיפוש

השלבים בפיתוח אתר וורדפס

בניית אתר הוא תהליך שלוקח זמן ואם לא חושבים על כל הפרטים מההתחלה, התהליך עלול להיגרר ולהיות אורך יותר, כמו כן לגרור תשלום נוסף. ריכזנו את כל השלבים לבניית אתר מוצלח במקום אחד.

שלב 1 | אפיון

כל אתר, לא משנה אם מדובר באתר מכירתי או באתר שאינו מכירתי, דורש אפיון. אפיון אתר וורדפרס דומה לאפיון אתרים מפלטפורמות אחרות וזה השלב הראשון בבניית כל אתר מכל סוג שהוא. מטרת האפיון היא בעצם להגדיר את כלל העמודים באתר, את המבנה, גדלי הבאנרים וכל אלו בהתאם למטרה של האתר.

בוורדפרס תוכלו למצוא טמפלטים שונים, בהתאם לסוג האתר שלכם, אם מדובר על בלוג, תוכלו ליהנות מעיצובים בלעדיים, אם מדובר באתר תדמית תוכלו לבחור בטמפלטים אחרים שישרתו את המטרה. שלב אפיון הוא חשוב ומשמעותי להמשך התהליך, משום שלאחר פיתוח האתר יהיה קשה יותר לחזור אחורה (בעיקר בשל אילוצי זמן וכסף).

אפיון אתר וורדפרס

שלב 2 | עיצוב וקופי

חלק מהותי נוסף בתהליך בניית אתרים הוא העיצוב והקופי. אם החלק הראשון הוא יותר טכני ומבוסס מחקרים, כאן מגיע החלק היצירתי של האתר. אחרי שהחלטתם מה מיקומי הבאנרים השונים ומיקומי הכותרות, זה הזמן להתחיל לעצב ולכתוב.

בשלב הזה, כדאי ומומלץ לערב מעצבת, אחת שמבינה באתרים, זאת על מנת לשפר את חווית  הלקוח, להעביר את שפה המותג בצורה הטובה ביותר ועוד. לצד המעצבת, חשוב לשלב קופירייטר, שגם ייצור שפה טקסטואלית באתר, דבר שהוכח כמשפר את החוויה כולה ומגביר את העניין.

 

שלב 3 | פיתוח ו-QA

השלב האחרון בתהליך, אחרי שעיצבנו, אפיינו, חשבנו, הגיע הזמן לפתח את האתר בדיוק כמו שרציתם וחלמתם. כמו שכתבנו קודם, אנחנו ממליצים להיעזר בחברה לבניית אתרים, קודם כל מדובר על בעלי נסיון בתחום, מה שימנע מכם לעשות טעויות מהותיות בתהליך. לצד זאת, אם אתם מעוניינים לשפר את האתר שלכם בכל העת – מה שמאוד מומלץ בעיקר אם אתם מעוניינים להציג חדשנות.

לאחר שלב הפיתוח, מתחילים בבדיקות. מה הכוונה בדיקות? הכוונה היא לגלוש כמה שיותר באתר, להקליק על כל אחד מהכפתורים הקיימים ולעבור על כל הטקסטים בעמודים הפנימיים. חשוב בשלב הזה להתייחס לאתר כמו לקוח פוטנציאלי ולהבין , האם החוויה המועברת באתר היא טובה ומייצרת רצון להעמקת הקשר עם המותג.

טיפ קטן: בשלב ה-QA מומלץ לתת לאנשים נוספים לגלוש באתר ולשאול אותם איך הייתה החוויה. לפעמים אנחנו יותר מדי עמוק בפרטים עצמם וקשה לנו לזהות כשלים.

 

לסיכום

בניית אתר וורדפרס בדומה לבניית אתר בפלטפורמות אחרות, דורש כמה שלבים שונים, כאשר כל שלב דורש אנשי מקצוע שונים והתייחסות אחרת. לבניית אתר באמצעות פלטפורמת וורדפרס יתרונות רבים וחשוב לשלב בתהליך, חברה המתמחה בבניית אתרים על מנת להשיג את התוצאות הרצויות בזמן הקצר ביותר.

בניית אתרים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו