חיפוש

מהם הפרמטרים אשר משפיעים על דירוג האתר שלך בגוגל?

ממבט מהצד נראה שכל להביא את האתר שלכם בגוגל למקום טוב, אך לא זו המציאות.

באינטרנט יש אתרים רבים שמדשדשים מאחור כיוון שהם אינם מתאימים את עצמם לקריטריונים של הדירוג של גוגל.

אתר יכול להיות איכותי ונהדר, אך אם הוא לא עבר תהליך של קידום אורגני איכותי והתאמה לגוגל הוא לא יגיע להרבה אנשים.

רוצים לדעת מהם הפרמטרים של הדירוג של גוגל? איך להביא את האתר שלכם למקום טוב יותר? אז המשיכו לקרוא!

 

מה זה פרמטרים?

לגוגל יש מעל 200 פרמטרים שמשפיעים על הדירוג. יש פרמטרים מרכזיים שיש להם משקל רב, אך קיימת תנועה בחשיבות של הפרמטרים – למשל, החשיבות של התאמה למובייל הולכת ועולה כיוון שרובם גולשים דרך הנייד. אין צורך להכיר כל פרמטר, אלא להתמקד באלו החשובים. חברות קידום אתרים רבות מציעות את שירותן המקצועי ומומלץ שתעזרו בהם לצורך התאמת האתר לפרמטרים של גוגל, למשל אונליין שמונליין – https://www.onlineshmonline.com.

 

הפרמטרים

תוכן איכותי

זהו הקריטריון שנחשב לחשוב ביותר. תוכן איכותי ועשיר יעלה את הדירוג של האתר שלכם, אך זה לא מספיק – הוא צריך להיות מותאם למנוע החיפוש של גוגל. אם התוכן מותאם לשאלות של גולשים והוא בנוי בצורה שהמנוע מצליח לפרש אותה הדירוג של האתר שלכם יעלה בצורה משמעותית.

 

קישורים נכנסים

השילוב של קישורים נכנסים ותוכן הוא הדבר הכי חשוב בקידום האתר שלכם. קישורים נכנסים הם קישורים לאתר שלכם מאתרים אחרים שעוסקים בנושאים זהים או שכנים. כל קישור הוא מעין "נקודה" לאתר בעיני גוגל, וככל שיש יותר נקודות הדירוג של האתר יעלה. מהירות האתר – ככל שהאתר שלכם מהיר יותר הגולשים נהנים יותר מחוויית הגלישה ולכן גוגל יעלה את הדירוג.

 

התאמה למובייל

הטלפון הנייד השתלט על החיים ורובינו משוטטים באינטרנט דרכו. אתרים שמותאמים לטלפון הנייד וחוויית הגלישה בהם דרכו היא נעימה יעלו בדירוג.

 

תעודת ssl

דפדפן כרום מדרג במקום גבוה יותר אתרים בעלי אבטחה גבוהה.

 

טראפיק ישיר

כמות האנשים שנכנסים לאתר משפיעה על הדירוג. התנועה באתר מראה לגוגל כי האתר איכותי ומומלץ.

 

טיפים לסיכום

אמנם חשוב להתמקד בפרמטרים של גוגל, אך לא פחות מכך בשיפור האתר. כדאי לכם להשקיע בעיצוב האתר, שימו לב שהעיצוב מקורי ורלוונטי בו זמנית – מצד אחד מחדש ומצד שני מוכר. כמו כן, חשוב שתשלבו לחצני הנעה לפעולה אם אתם רוצים להעלות את המכירות. חברה איכותית ומקצועית תדע להביא את האתר שלכם לצמיחה מכל הבחינות – תוכן, עיצוב, קישורים נכנסים ועוד. חשוב לבחור חברה לקידום אתרים שיש לה המלצות כי הן ישקפו לכם באמת על האיכות שלה. לכניסה לאתר של אונליין שמונליין.

 

מחשב נייד

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו