חיפוש

נמאס לכם לתת כל הזמן את אותן מתנות? הכירו את המתנות הייחודיות של חברת גימיק

יש סיפוק גדול בהענקת מתנה שמתאימה בול למי שאנחנו אוהבים, משהו שמראה שאנחנו מכירים אותו והשקענו מחשבה. זה מחזק את מערכות היחסים, מייצר קרבה וכיף משותף. גם המקוריות משחקת כאן תפקיד חשוב, כי אם נפתיע כל פעם במתנות שונות ולא ניתן כל פעם את אותה המתנה, הצד המקבל שהשקענו בו מחשבה יצירתית וקנינו לו מתנה מקורית. זה הזמן להכיר לכם את המתנות הייחודיות של חברת גימיק – הן תעזורנה לכן להפתיע במתנה מקורית.

 

מהי מתנה מוצלחת?

מתנה מוצלחת משקפת יותר מאשר ערך כספי. היא משקפת את הזמן שהשקעתם בחשיבה על המתנה בהשגתה ורכישתה, או לחילופין בהכנתה מעל ידכם. העניין הוא שבמערכות יחסים ארוכות, בין אם של בני זוג, בני משפחה או חברים קרובים, כבר הספקנו לתת בעבר את כל המתנות הטובות והמותאמות, אז מה עושים? מחפשים מקור חדש למתנות כמו חברת גימיק.

מתנה מוצלחת היא גם מתנה מקורית, כזאת שאינה חוזרת על עצמה, אלא מפתיעה ושונה בכל פעם. אלמנט חשוב נוסף הוא השימושיות. אם נצליח לשלב משהו אישי עם משהו שימושי, מותאם לאדם ולאירוע – נקלע בול למתנה שהמקבל אותה יזכור תמיד ובכל פעם שישתמש בה.

מתנות

מתנות מקוריות

כולנו רוצים לתת מתנות מקוריות, אנחנו מכירים את התחושה של "אוף, שוב לקנות ספר, בושם או חולצה. באתר של גימיק תוכלו למצוא המון רעיונות שלא חשבתם עליהם למתנות מקוריות. לדוגמה: גדג'טים לסמארטפון, מכשירי עיסוי אישיים,  תחנת מזג אוויר, שולחן מתכוונן ללפ-טופ,  מארז וויסקי אישי, גדג'טים לרכב, כרבולית עם שרוולים, ספל עם תחתית חימום ועוד. האתר מלא ברעיונות למתנות לאישה או לגבר, לחגים, סופי שנה או ימי הולדת. לא נתחיל לפרט – כדאי להיכנס ולראות.

 

חשיבות ההתאמה

מה הופך מתנה למיוחדת? לעיתים זו ההתאמה המושלמת לאירוע לשמו היא ניתנה. מתנות לפי אירוע או מתנות שמותאמות למקבל המתנה, גורמות לו להבין שחשבו עליו באופן ספציפי, שקניית המתנה לא נעשתה כדרך אגב, אלא הושקעו בה זמן ומחשבה.

בחירת מתנות מהאתר של חברת גימיק נותנות את המענה להתאמה בזכות הקדשות, כיתובים ותמונות על חפצים יומיומיים כמו ספלים, מגבות, ארנקים ועוד. הקדשה אישית מוסיפה תחושה של מחשבה והשקעה ויכולה לכלול הומור פנימי ואישי ולחמם את הלב.

 

סיכום

לתת מתנה טובה, מקורית, מתואמת לאדם ושימושית זה כמעט כישרון. זה גם גורם לשמחה מיוחדת למקבל כאשר המתנה מפתיעה ומשמחת אותו באופן מיוחד. לכן לא צריך להתייאש מקניית מתנות מקוריות וגם לא לשבור את הראש מה לקנות. צריך רק להיכנס לאתר חברת גימיק, שם כבר עשו בשבילכם את העבודה ואתם רק צריכים להתרשם משלל הרעיונות, לבחור מה שמתאים בעיניכם, ולהפוך כל אירוע וכל מתנה לחוויה בלתי נשכחת.

מתנות ייחודיות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו