חיפוש

המרדף אחרי הלקוחות – אלה הפלטפורמות שחשוב שתשקיעו בהן

לקוחות נוטים להגיע ממקורות שונים ומשונים. כיום, בעולם השיווק הדיגיטלי, קיימים מספר פלטפורמות שבולטות מעבר לשאר, כל אחת וההתאמה שלה לצרכינו. מה הן הפלטפורמות הללו?

 

הקדמה

כל בעל עסק, בשלב כזה או אחר של הקריירה המקצועית שלו, ימצא עצמו במרדך אחר לקוחות חדשים. אלו מצרך חשוב ואף הכרחי להצלחת העסק – נדיר שנמצא עצמנו בסיטואציה בה נרצה, חלילה, פחות לקוחות. המרדף אחרי הלקוחות קורה היום בעיקר בזירת השיווק הדיגיטלי, ובכדי לנצח אותו, חשוב להתמקד בפלטפורמות ספציפיות שחמות בשוק. למטרה זו, אתרים כמו Yazame – האתר הרשמי, נותנים שירותי ייעוץ, הסברה והכוונה לבעלי עסקים.

הקדמה

חשיבות הלקוח

ראשית, חשוב להסדיר עובדה אחת – לקוח מרוצה הוא לקוח חוזר. שאיפתנו כבעלי עסקים תהיה תמיד למצוא לקוחות חדשים בעלי זיקה לשירותים אותם נציע, בכדי שתחילה יתעניינו במוצרים אותם נשווק, ולאחר מכן יישארו בקהל היעד שלנו, תוך פעילות בקהילה שניצור. עמידה בשבלונה הזו תוביל להגדלת פעילות העסק, תוך שמירה על מאגר לקוחות קיים ואיכותי.

חשיבות הלקוח

פרופיל הלקוח

פרופיל הלקוח אותו נטרגרט צריכה לנבוע מהשירותים אותם נציע. חנות גלשנים, לצורך העניין, תכוון למאגר לקוחות ספציפי שעוסק בעולם הגלישה. מנגד, בעל עסק לשיפוצים ישאף למשוך למאגר לקוחותיו בעלי דירות או לקוחות המתגוררים באיזור מיקומו הגיאוגרפי. טרגוט זה נעשה בעזרת פילוח דמוגרפי לגיל, מיקום, תחביבים, פוטנציאל פעולה\רכישה ועוד.

 

פלטפורמות חמות בשוק

נכון להיום, הפלטפורמות החמות בשוק מתרכזות סביב עולם השיווק הדיגיטלי. רשתות חברתיות שונות יהוו בסיס נהדר לתשתית השיווק והפרסום שלנו. לכל רשת חברתית יש את הנישה שלה:

 

טוויטר

רשת חברתית המתמקדת בפרסום סטטוסים כתובים, בצירוף של תמונות או סרטונים קצרים לעיתים. היא מהווה כלי בעל חוזקה רבה לפרסום על עדכונים, אירועים, מבצעים וכו'.

 

אינסטגרם

רשת חברתית המתמקדת בפרסום תמונות וסרטונים קצרים, תוך שימת דגש עדין יותר על טקסטים. היא כלי נהדר לפרסום וביסוס מותג ספציפי, אך נותנת מהנה מספק גם לפרסום מוצרים נקודתיים ואף אירועים שונים.

 

פייסבוק

רשת חברתית המתמקדת בשילוב כלל שיטות הפרסום השונות. טקסטים, תמונות, סרטונים, הכל הולך. פייסבוק מציעה יכולות קידום ממומן מהנחשבות בשוק.

 

טיקטוק

רשת חברתית המתמקדת בפרסום סרטונים קצרים. היא הרשת החמה ביותר כיום לשיווק מותג ומוצרים\שירותים ספציפיים, ומאפשרת יכולת פריצה אדירה בעולם השיווק הדיגיטלי.

 

יוטיוב

רשת חברתית המתמקדת בפרסום סרטונים ארוכים ולעיתים אף קצרים. היא נהדרת להעברת תוכן, לא בהכרח במטרת מכירה, אלא במטרת ביסוס קונספט והעברת מידע.

 

לסיכום

התמקדות בשיווק דיגיטלי, דרך אחת מחמשת הפלטפורמות שמצויינות לעיל, תוך לקיחה בחשבון של פרופיל הלקוח האידאלי לנו והבנה של חשיבותו, תוביל לניצחון מוחץ במרוץ אחר הלקוחות. חשוב לזכור כי לא ניאלץ לעשות זאת לבד – האופציה לשכירת שירותי ייעוץ חיצוניים מבעלי מקצוע קיימת תמיד.

המרדף אחרי הלקוחות - אלה הפלטפורמות שחשוב שתשקיעו בהן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו