חיפוש

המבצעים הכי שווים של הבלאק פריידי – איך למצוא אותם אונליין?

הבלאק פריידי הוא יום מיוחד במינו לאוהבי הקניות – ובכלל. יום מלא בהנחות ומבצעים שווים במיוחד אפילו לעומת ימים דומים ומקבילים במהלך השנה.

אחד היתרונות הגדולים של היום הוא המגוון הרחב וסוגי המוצרים הרבים הנכללים תחת ההנחות: החל מבגדים, דרך מוצרי ביוטי ועד מוצרי חשמל וריהוט לבית.

מבצעים רבים נמצאים באונליין ומקשים עלינו לעתים למצוא ולהבין מהן ההנחות המשתלמות ביותר.

 

לנצל את בלאק פריידי עד הסוף – איפה מוצאים את מבצעי האונליין השווים

כאמור, אחת "הבעיות" הטמונות במבצעים אונליין היא הסדר והיכולת שלנו לעקוב אחרי המבצעים. החנויות מלאות בהנחות שונות על מוצרים שונים ואנחנו הקטנים שמחפשים את ההנחה המשתלמת לנו ביותר. כדי לעזור להתמצא, ריכזנו עבורכם את המדריך למציאת המבצעים השווים באונליין:

 

בתור התחלה – מה כדאי לדעת?

ראשית, חשוב לשים לב למחירים הסופיים טרם ההנחה – כולל מחירי המשלוח והמכס. בחנויות רבות באינטרנט המחירים נמוכים יותר מאשר בישראל גם בהכללת מחיר המשלוח, כך שהקנייה בהן יוצאת משתלמת במיוחד. כשמדובר בחנויות ישראליות אונליין – המחירים לעתים זולים אף יותר, וההנחות מגיעות לכ60%.

 

מבצעים שווים נרשמו בקטגוריית מוצרי החשמל והדיגיטל

המבצעים השווים ביותר על מוצרים ממגוון רחב ביותר הם, במפתיע או לא, בקטגוריות מוצרי החשמל והדיגיטל. בלאק פריידי מצטיין במיוחד בכל הנוגע למוצרי סאונד, מחשבים, מוצרים משלימים למחשבים (מקלדות, עכברים ועוד) וגאדג'טים נוספים. בפרט, רצוי להציץ במבצעי בלאק פריידי באתר KSP – ולקנות בזול מוצרים שחיכיתם להם זמן רב.

 

סקר שוק מקדים

חגיגת הקניות של הבלאק פריידי מגיעה פעם בשנה וחשוב להגיע אליה מוכנים. חנויות אינטרנטיות רבות מפרסמות את ההנחות הצפויות לבלאק פריידי עוד לפני היום, ולעתים אף לפני שהן תקפות. כך, בשיטוט בחנויות האהובות עליכם (רצוי להתמקד במוצרים שחשוב לכם במיוחד לקנות באותו היום) תוכלו למצוא את ההנחות הכי חמות.

 

התמקדו במוצרים בעלי הנחות משמעותיות במיוחד

אמנם הבלאק פריידי ידוע בהיותו אחד הימים המשתלמים לקניות ממגוון רחב של מוצרים, אך גם ביום זה ישנם מוצרים שהמבצעים עליהם יהיו משתלמים במיוחד, לעומת אחרים שמחיריהם לא ישתנו, או מעט.

הקטגוריות המנצחות ביום זה הן מוצרי הדיגיטל והחשמל, הצעצועים, האטרקציות, מוצרים לעיצוב פנים וריהוט, יחד עם בגדי קיץ. אלו יחד עם אתרים ספציפיים שנותנים הנחות ייחודיות יאפשרו לכם לרכוש מוצרים אהובים במחיר נמוך.

לעומת זאת, בגדי חורף, למשל, נמכרים בשיא העונה ומומלץ להמתין איתם לקראת סוף העונה.

 

קראו את האותיות הקטנות

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים ואיתו נמצאים המבצעים השווים. אתרים רבים מציעים הנחות אך מכפים במחירי משלוח או העלאת מחירים מקדימה. בקריאת האותיות הקטנות תוכלו לוודא שאתם מבצעים קנייה בטוחה תוך מציאת המבצע המשתלם ביותר לקניית המוצרים שחיכיתם להם.

 

אתר אופנה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו