חיפוש

הכנסה נוספת ממכירה באיביי

כנראה שכמעט כל אדם שיציעו לו הכנסה נוספת משמעותית  בתמורה להשקעת זמן בלבד ללא השקעה כלכלית היה מחייך ולוקח את ההצעה בשמחה. הפער היחיד שנותר לגשר הינו הפער בין החלום למציאות – כיצד משיגים את אותה הכנסה נוספת בכמות מצומצמת של שעות עבודה? אחת התשובות שלא כדאי לפספס היא הכנסה נוספת ממכירה מאיביי.

 

איביי – מה זה

איביי היא פלטפורמת מסחר אינטרנטית אשר החלה את דרכה ממכירת מוצרי יד שנייה והפכה כיום לאחת מ – 5 הפלטפורמות הכי חזקות בשוק העולמי. השווי של איביי מוערך בלמעלה מ 27 מליארד דולר. שווי אדיר שרק משקף את הצמיחה האדירה של עולם המכירות האינטרנטיות.

באמצעות הפלטפורמה ניתן לקנות ולמכור מגוון עצום של מוצרים החל מאטמי אוזניים בפחות מדולר ועד יהלומים בשווי של עשרות אלפי דולרים.

הפלטפורמה, מעבר להיותה ידידותית ונוחה למשתמש מאפשרת גישה למליוני מוצרים ברחבי העולם שפעמים רבות לא נוכל למצוא בחנויות המקומיות ובמחירים אטרקטיביים

איך משיגים הכנסה נוספת ממכירה באיביי

כפי שניתן להבין לאיביי יש פוטנציאל אדיר בשוק הישראלי, האירופאי והעולמי. במידה ומוצאים אתה המוצרים הנכונים, יודעים כיצד לשווק נכון בפלטפורמה ניתן להגיע למכירות יום יומיות שוטפות בעשרות, מאות ואלפי דולרים.

על מנת להשיג הכנסה נוספת מאיביי יש להתחיל בתהליך הדרגתי של פתיחת חנות, בחירת מוצרים ומכירתם.

למידע נוסף ניתן לקרוא כאן – הכנסה נוספת, קורס איביי

דרכים להשגת הכנסה נוספת מאיבי

על מנת להרוויח כסף באיביי ישנה יותר מאפשרות אחת. להלן מספר דוגמאות שכדאי להכיר:

  1. דרופשיפינג – בשיטה זו אנו נבצע מיקור חוץ לתהליך השילוח וההספקה, כלומר אנחנו נקנה את המוצר רק אחרי שנמכור אותו והספק שלנו ישלח את המוצר ולא אנחנו! בשיטה זו נמכרים מוצרים בשווי מאות מליוני דולרים מדי חודש.
  2. מכירת מוצרים ביתיים – יש לכם גלריית אמנות, תכשיטים וצמידים בעבודת יד? למה אתם מחכים – מכרו אותם באיביי. עסקים ביתיים רבים הפכו לאימפריות בזכות כניסתם לעולם המכירות של איביי. אם יש לכם כבר מוצר שאתם מייצרים, ניתן לפתוח חשבון  ולמכור במחיר משתלם. ניתן למכור את המוצרים למגוון קהלים במעל ל 200 מדינות!.
  3. מכירת מוצרים יד שנייה – יש לכם מוצרים שאינם בשימוש בבית? זה הזמן למכור אותם באיביי.

טיפים להצלחה באיביי

  1. פלטפורמה – אל תוותרו על הכרת הפלטפורמה ל-ע-ו-מ-ק, שיטות המסחר הקיימות בה והחוקים הקיימים.
  2. בחרו נישה פוטנציאלית – נישה שמצד אחד עשויה לעניין אתכם ומצד שני מוכחת כרווחית.
  3. עשו ניסויים – בחרו מספר מוצרים ובדקו מה עובד. ככל שתנסו יותר מוצרים ויותר שיטות עבודה כך לבסוף תמצאו מה עובד לכם ומה הקהל שלכם רוצה.

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו