חיפוש

העמוד האחרון למקום הראשון! הכל על קידום האתר בגוגל

הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מחפשים מוצרים ושירותים בגוגל, בדוק. על מנת שהם יבחרו דווקא בעסק שלנו כספק שירות מוביל, עלינו להשיג את המקום הראשון בגוגל המציג אותנו בפני כמות גדולה יותר של גולשים, מצייר אותנו כעסק אמין ומעודד כניסה וטעימה מהאתר שלנו. איך מקדמים אתרים בגוגל? הכל על קידום אתרים.

 

למה חשוב להוביל בתוצאות החיפוש בגוגל?

נניח ואתם מחפשים מכונת גילוח. לאיפה תפנו? לגוגל-יודע-כל כמובן. אתם תזינו את מילות המפתח "מכונת גילוח" ותוך שברירי שניה יעלו מאות אלפי תוצאות הקשורות למילות החיפוש שלכם. על אילו תוצאות תבחרו להקליק? תוצאות ראשונות בעמוד ראשון, מקסימום עמוד שני, אלה הן לרוב התוצאות הרלוונטיות ביותר אותן שייכו מנועי החיפוש של גוגל למילות החיפוש שהזנתם. האם תלכו לחפש מכונת גילוח בעמוד מספר 10, 12 או 14? סיכויים קלושים.

כעסק, עליכם להיות בטוחים שאתם מופיעים בתוצאות הראשונות של גוגל. איך עושים את זה? בדיוק על זה באנו לדבר היום.

העמוד האחרון למקום הראשון! הכל על קידום האתר בגוגל

סוגי קידום האתרים בגוגל

קידום אורגני בגוגל

על מנת להצליח בתהליך קידום אורגני חובה להקדים לו אסטרטגיית קידום נכונה. יש לאפיין עם הלקוח את העסק ולבנות תוכנית קידום מדויקת לכל תקופת קידום האתר. בשלב הבא תבוצע אופטימיזציה של האתר, יצירת תוכן איכותי וכן שיפור יחסי ההמרה. קידום אורגני יוצר תדמית אמינה מאוד לעסק ונחשב למקור מומלץ של לידים איכותיים. בנוסף, בניגוד לקידום ממומן שתכף נגיע אליו, קידום אורגני אינו גובה תשלום על כל הקלקה של גולש.

קידום אורגני כולל מחקר מילות מפתח, ארגון היררכי נכון של האתר, פיצוח הדרך להובלת האתר למקומות ראשונים בגוגל ועוד. קידום אורגני נחשבת לכלי קידום אפקטיבי ומומלץ מאוד המייצר לאתר תדמית אמינה.

 

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא כלי קידום מהיר מאוד המאפשר קבלת לידים חמים מיידית.

וובי – חברה לקידום אתרים בגוגל, בעלת ניסיון של ניהול מאות קמפיינים בהצלחה רבה, מציעה נוסחה ייחודית לקידום ממומן בגוגל. קידום ממומן בגוגל מכונן גם PPC – תשלום לפי הקלקה. כך אתם משלמים רק עבור לידים חמים שלחצו ונכנסו לראות את התוכן של המודעה שלכם.

בניגוד לקידום אורגני האורך חודשים ארוכים, קידום ממומן מציע תוצאות מיידות ומאפשר לשלוט באופן מלא בביטויים הרצויים לקידום. חשוב לדעת כי לפי מחקרים כחצי מהגולשים לא מבחינים בהבדל בין תוצאת חיפוש ממומנת לאורגנית.

 

קידום בגוגל – מסכמים

חברת וובי לקידום בגוגל מציעה לשלב את שתי שיטות הקידום על מנת להגדיל את מאגר הלידים של החברה בצורה מיידית ובטווח הארוך וכן כדי למקסם את קידום האתר. החברה מתמחה בהובלת אתרים למקומות הראשונים בגוגל תוך קידום תדמית האתר והגדלת מעגלי הלקוחות של החברה. קידום בגוגל עם וובי – אתם חייבים את זה לעצמכם.

העמוד האחרון למקום הראשון! הכל על קידום האתר בגוגל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו