חיפוש

פלאי הטכנולוגיה: הכל על הקמין החשמלי

חולמים על בית בעל מראה אירופאי או אמריקאי קלאסי עם קמין בוער וחמים? עם הקמינים הדקורטיביים של עטרת אונליין תוכלו להכניס לביתכם אוירה חורפית חמה ונעימה שמשרה תחושת ביתיות ופינוק אמיתי. רק זכרו – הקמין הינו דקורטיבי ואינו מפיץ חום וכמובן שאין להדליקו באש. 

 

קמין חשמלי – אירופה אצלכם בסלון

מי מאיתנו לא התרגש ממראה בית אירופאי קלאסי בלילה מושלג, הקמין הבוער מפיץ חום וניחוח נפלא ומשרה אוירת נינוחות ומרגוע בזמן שאתם נהנים משוקו חם ושמיכת צמר מפנקת. כדי להרגיש כך גם אצלכם בסלון תוכלו לרכוש קמינים חשמליים מעוצבים ביוקרתיות ובדקורטיביות, רק זכרו שהם אינם מיועדים להפצת חום אלא לקישוט בלבד.

קמינים חשמליים

נבחרת הקמינים של עטרת אונליין

נבחרת הקמינים של עטרת אונליין כוללת שמונה דגמים לבחירה, אשר כל אחד מהם ניתן לעיצוב אישי על ידי בחירת צבע עיקרי ולאחר מכן בחירת העיטור וצבעיו. הצבעים העיקריים הינם שחור, לבן, שמנת וחום העשויים עץ טבעי בשילוב עם MDF והעיטורים יכולים להיות כסופים, מוזהבים או בצבעים זהים לצבע העיקרי.

 

איך זה עובד?

הקמינים של עטרת עשויים מערכת חשמלית של תאורה ואביזר דמוי גחלים בוערות. כאשר האור דולק הוא מאיר את הגחלים והן נראות כאילו הן בוערות ומפיצות אור רך וזוהר. אין לנסות להניח עצים או פחם בתוך הקמין ובוודאי שלא להבעירו באש, מדובר באביזר קישוטי אשר מיועד להשתלב בדקורציה של חדר השינה או הסלון.

 

למי זה מתאים?

הקמין החשמלי מתאים במיוחד ללובי של בית מלון או בית הארחה ליצירת מראה מושלם של הכנסת אורחים ואוירה נעימה. אך בהחלט תוכלו להזמינו גם לביתכם הפרטי לשדרוג מדהים של הסלון ואפילו חדר השינה. בקלות תוכלו לדמיין שאתם חיים בארמון מפואר בחורף מושלג ממש כמו באגדות הילדים שאתם הכי אוהבים.

קמינים חשמליים

האם הקמין בטוח לשימוש?

בהחלט! הקמין אינו מפיץ חום ופועל על חשמל. אין כל חשש להציב אותו סמוך לשטיחים או לרצפת עץ. מטרתו הינה דקורטיבית בלבד ולכן הוא בטוח לשימוש בדיוק כמו כל מוצר חשמלי אחר. למרות זאת, היינו ממליצים להרחיק ילדים קטנים ובעלי חיים כדי שלא ינסו לתחוב אצבעות או להכנס לתוכו ובכך לפגום במוצר.

 

כיצד תבחרו את הקמין המושלם?

הקמין צריך להתאים בצבע ובסגנון שלו לרהיטים ולמכלול העיצובי בסלון שלכם או בחדר השינה. בשל המגוון הרחב בצבעי הבסיס וצבעי העיטורים של הקמינים ושפע הדגמים השונים קל למצוא משהו שמתאים לכם בדיוק. אם אתם מתלבטים בין שני דגמים לכו על הטעם והסגנון האישי שלכם שירגש אתכם כל פעם מחדש.

 

קמינים חשמליים מושלמים – רק בעטרת אונליין

חולמים על קמין חשמלי מושלם? בעטרת אונליין מחכים לכם שמונה דגמים מרהיבים ליצירת אווירה חורפית חמה אצלכם בסלון ולהפתיע את כל האורחים.

קמינים חשמליים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו