חיפוש

הכירו את טופמי

בתור מנהלי עסק אתם יודעים כמה תחומים רבים נמצאים תחת ניהולכם. הזמנות, ציוד, ניהול עובדים – יש כל כך הרבה דברים חשובים שצריך תמיד לפקח עליהם ולארגן אותם. למזלנו, עם התקדמות הטכנולוגיה, נוצרו מספר פתרונות שמאפשרים לנהל פרויקטים בארגון שלכם בצורה יעילה, מקצועית ומהירה. חברת טופמי נוצרה בדיוק בשביל לעזור לכם לבחור ולהטמיע את המערכת הטכנולוגית שמתאימה לכם ביותר.

 

מי היא "טופמי"?

טופמי היא חברה שמספקת שירותי ייעוץ, יישום והטמעה בכל הנוגע למערכות עבודה טכנולוגיות. החברה עובדת עם ארגונים שונים בשלל תחומים, ומאפשרת התאמה של התוכנות לצרכים הספציפיים של העסק. בצוות קיימים אנשי מקצוע מיומנים שצברו ניסיון רב לאורך השנים. הם יוכלו לסייע לכם לכוון את הספינה שלכם לנתיב הנכון, ובעקבות כך להגדיל את יעילות הצוות, תהליכי העבודה וההכנסות.

טופמי עובדים עם מערכות CRM, Work OS ומערכות נוספות, שנועדו לתת פתרונות דיגיטליים לצרכים של בתי העסק בשטח.

 

מהי מערכת CRM?

אחת המערכות המתקדמות והנפוצות בעולם שעובדים איתה בטופמי היא מערכת CRM. המערכת הזו מלאה בפיצ'רים שונים ומודולריים, שניתן להתאים לאופי העבודה ובית העסק שלכם, כך שחלק נכבד מהעבודה יוכל להתנהל דרכה ובאמצעותה. ניתן לנהל דרכה את הלקוחות שלכם וההיסטוריה מולם בכדי לקדם תקשורת נוספת, לייצר במערכת דו"חות כספיים וסטטיסטיים, ולנהל דרכה את צוות העובדים שלכם.

בקיצור- מערכת אחת עם אופציות בלתי מוגבלות.

מערכת CRM

מדוע כדאי לנו להיעזר בטופמי בהטמעת מערכת CRM ומערכות נוספות?

מכיוון שמערכת CRM היא תשתית לניהול פרוייקטים שונים, חשוב לבצע את כל ההתאמות האישיות בכדי שהיא תועיל לארגון שלכם בצורה המירבית. את העבודה הזו רק איש מקצוע מנוסה יכול לבצע, ולכן בחירה בטופמי יכולה להקל ולעזור לכם בתהליך זה. בהטמעת המערכת תתבצע ספציפיזציה של כל פונקציה ופיצ'ר אל מטרות וצורת העבודה של הארגון שלכם. המערכת יכולה להתאים לכם ככפפה ליד, אבל אתם צריכים את החייט הנכון.

טופמי היא מותג שביצע הטמעות והתאמות רבות של מערכת זו, ועל כן התהליך החשוב הזה יכול להתבצע באמצעותה בנוחות ויעילות.

ניהול לקוחות

איך נראה תהליך עבודה עם טופמי?

טופמי מלווים אתכם לאורך כל הדרך, משלבי התכנון הראשוניים אל היישום בפועל. קודם כל, תיקבע פגישה ראשונה בה תוכלו לפרט על בית העסק שלכם, הצרכים השונים ויחדיו להציב מטרות. לאחר מכן הנציג מטעם טופמי יוכל לבצע אפיון ואבחון של המצב הקיים, להגדיר את מהות התהליך ולהכין לו"ז מותאם.

בשלב הבא ניתן יהה להכין כבר את התשתית באמצעות המערכת שנבחרה ולהתחיל לעבוד על תכנות של התוכנה כך שתתאים לצרכים שפורטו. כשהתשתית תיבנה, ניתן יהיה לבחון אותה כפיילוט ולבצע את ההתאמות הנדרשות. לאחר מכן המערכת תותקן אצלכם וטופמי יהיו שם כדי להעניק תמיכה ועזרה בכל דבר שתצטרכו!

עובד, הנהלה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו