חיפוש

הכירו את בוקי

כמטפלים מקצועיים או כחובבי ספרות העזרה העצמית וההעצמה הפנימית בוודאי ברצונכם להתעדכן בכל רבי המכר המומלצים אשר עוררו הדים רבים בקרב אנשי מקצוע והציבור הרחב באמצעות מחקרים חדשים, דרכים מועילות ורעיונות מעוררי השראה כיצד לסייע ולהועיל לכל מי שזקוק לטיפול נפשי, חיזוק הבטחון העצמי וההערכה העצמית. אך האם יש לכם זמן לכל זה? במקום לרכוש ספרים ולצפות בהם נערמים על המדף או השידה ליד המיטה מבלי שנגעתם בהם, הרשמו לבוקי ותוכלו לקרוא סיכומי איכותיים אשר ימצו לכם את הרעיונות המרכזיים בעשר דקות בלבד.

 

ספרים בעשר דקות

כולנו רוצים לדעת, לגלות, לחקור ולשקוע בספרי עיון שיפתחו לנו אופקים חדשים, יעוררו בנו השראה, יעניקו לנו עיצות מועילות וילמדו אותנו כיצד פועל המוח שלנו. זה נכון אם אנחנו חובבים סקרנים או אנשי מקצוע המחפשים דרכים טובות יותר לטפל במטופלים שלנו. אך לא לכולנו יש די זמן פנוי לקרוא את כולם. במיוחד בשבילכם נוצר אתר בוקי המאפשר לכם לקרוא סיכומים של טובי רבי המכר העיוניים בתחומים רבים בעשר דקות בלבד. בדרך זו תוכלו למצות את הרעיונות המרכזיים של הספרים בתוך דקות, לסנן את מה שפחות מתאים לכם ולהתעמק במה שכן.

 

סיכומים איכותיים

כדי לקרוא ספר מקצועי מכריכה לכריכה ולהבין לעומק את הנושאים המרכזיים אנו זקוקים למשאבי זמן, אך לא רק זמן הינו מצרך חובה לקריאת ספר עיון, אלא גם סבלנות ואורך רוח, ריכוז ואפס הסחות דעת. ישנם ברי מזל שיש להם די שקט וזמן פנוי בשפע, אך רובנו טובעים במטלות, לימודים, עבודה וילדים ולעולם לא מגיעים לקרוא את כל הספרים שאנחנו רוצים. מצד שני, חישבו על כל הזמן שאנחנו מעבירים בנסיעה ברכבת, בהמתנה לאוטובוס, בין פגישות, כשאנחנו מחכים עד שהילד יסיים את החוג. זהו זמן בלתי מנוצל שבו בדרך כלל אנחנו מבלים בשיטוט חסר משמעות ברשתות החברתיות או בהודעות ווצאפ בלתי נגמרות. אך מה אם נהפוך כל עשר דקות מיותרות אלו לרגע מעשיר?

 

קריאת ספר שלם בעשר דקות

קריאת סיכום של ספר שלם בעשר דקות יכולה ללמד אתכם משהו חדש היום. זו יכולה להיות בעיה שמציקה לכם זמן מה, דרך חדשה להתבונן על מציאות חייכם, שיטות מועילות לניהול הזמן שלכם או שיפור המצב הפיננסי שלכם, דרכים מציאותיות להגשמת החלומות שלכם, לקרב את בני הזוג שלכם, להיטיב את הקשר עם הילדים שלכם, לנהל את החברה שלכם טוב יותר או להגיע לפרישה לפני ההורים שלכם.

 

לסיכום

כשיש לכם עשר דקות פנויות, אתם יכולים לקרוא עוד פרק בספר שהזנחתם זמן רב, או לקרוא את כולו בעשר דקות בלבד. בוקי מציע לכם סיכומים של רבי מכר מובילים בתחום העיון כדי שלא תפספסו שום דבר מועיל.

ספר פתוח

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו