חיפוש

ההבדל בין פוטושופ רגיל לפוטושופ לאדריכלים

פוטושופ אדריכלים איננו שונה באופן מהותי מפוטושופ רגיל, אולם ישנם אלמנטים אשר מותאמים באופן אישי לעבודה של אדריכל. מהו ההבדל בין התוכנות וכיצד תוכלו ללמוד את קורס פוטושופ אדריכלים ברמה מקצועית? על כך ועוד – במאמר הבא.

 

מהו ההבדל בין פוטושופ רגיל לבין פוטושופ לאדריכלים?

קורס פוטושופ לאדריכלים הוא קורס ייחודי וממוקד בעבור סטודנטים כמו גם אנשי מקצוע בתחום האדריכלות ההנדסה והעיצוב. מדובר בקורס שונה מקורס פוטשופ רגיל וזאת לאור העובדה כי מדובר בקורס אשר משלב אלמנטים ייעודים לעבודתו של האדריכל ואשר אינם מופיעים בפוטשופ רגיל. כך לדוגמא, פוטושופ לאדריכלים מכיל מאפיינים כמו הכנת תוכניות מכר וחתכים לפרזנטציה, שדרוג והדמיות אדריכליות, פילטרים מיוחדים לצורך תוכניות אדריכליות, שרטוט מדויק הבדל נוסף ומשמעותי נוגע לסוג התוכנה. אם תוכנת פוטשופ רגילה ניתן להוריד באופן קל ופשוט, אדריכלים משתמשים בתוכנת רוויט – הדור הבא של תוכנת הפוטושופ. מדובר בתוכנה ייחודית אשר מאפשרת לאדריכלים להשתמש בפוטושופ כלי עבודה אפקטיבי, עם יכולת מקצועית בכדי לספק תוצרים באיכות גבוהה.  מדובר בתוכנה אשר משלבת בין אלמנטים בסיסים של תוכנת הפוטושופ בשילוב אלמנטים ייחודים, זאת בכדי להקל על העבודה של האדריכל ולהפוך את התוצרים הסופיים לאיכותיים ומקצועיים. בשל כך, מדובר בהכשרה אחרת לחלוטין אותה יש לבצע באמצעות מרכז לימודים אשר מציע תוכנית לימודים פרטנית הכוללת אשר מציעה התמקצעות ברזי התוכנה הבסיסים וכן שלבים מתקדמים יותר – ספציפית בעבור אדריכלים ומעצבים.

 

קורס פוטושופ לאדריכלים – כל מה שרציתם לדעת

קורס פוטושופ לאדריכלים משלב אלמנטים בסיסים של תוכנת פוטשופ: מילוי צבע, שימוש בקווי מתאר, עריכת תמונות, יישור צבע ועוד. בשלבים מתקדמים יותר של הקורס לומדים את המאפיינים הייחודים של עבודת האדריכל, כולל פילטרים מיוחדים ומקצועיים, הכנת הדמיות אדריכליות, שרטוטים, הדמיות יום וערב, שימוש באלמנטים כמו גופי תאורה, בחירת חומרי גלם וכן שילוב של שכבות צל וכן עבודה עם התוכנה באמצעות הדמיות תלת מימד. משום כך, ניתן לומר כי מדובר בקורס אשר משלב הן אלמנטים בסיסים לצורך הכרות ראשונית והן שיעורים ייעודים אשר הותאמו באופן ספציפי לדרישות המקצוע של אדריכלים. בנוסף, יש לציין בנקודה זו כי מדובר בתוכנה אשר עברה בשנים האחרונות שדרוגים משמעותיים מבחינת הכרות עם התוכנה וכן התמקצעות מקיפה. מרכז מוביל אשר מציע תוכנית חדשנית ומקיפה במיוחד הינו מרכז ארכיקטוב, וכעת גם לכם יש את ההזדמנות להתמקצע באמצעות קורס רוויט מקצועי והטוב ביותר בישראל.

 

קורס רוויט לאדריכלים – הדור הבא של תוכנת פוטושופ

באמצעות קורס רוויט לאדריכלים תוכלו למנף את היכולת המקצועית, ובכך להדביק את הפער ולהתקדם לעבר שימוש קבוע בכלי עזר מצוין ובלתי נפרד כחלק מעבודתו של האדריכל. לקבלת מידע נוסף והרשמה למועד הקרוב, חייגו עכשיו למספר 03-9499299.

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו