חיפוש

מה ההבדל בין מרכזיית IP למרכזיה פיזית?

כאשר אנו קונים משהו אנו חייבים להבין מה בדיוק קנינו וזאת בכדי להבטיח כי נקנה את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלנו.

זה נכון כאשר אנו מדברים על אדם פרטי אשר רוצה לקנות כורסא וזה נכון פי כמה כאשר אנו מדברים על עסק הרוצה לקנות שירות לעסק שלו.

אם כן אם אתם בעלי עסק כדאי לכם להכיר את המונח מרכזיית IP וזאת מכיוון שמרכזיה כזאת תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש.

ההבדל הגדול בין מרכזית IP ובין מרכזיה פיזית נעוץ בעובדה כי מרכזיה פיזית נמצאת בעסק ואילו מרכזיית UP נמצאת בענן ולא בבית העסק.

ההבדל הזה הוא הבדל של שמיים וארץ וכפי שנסביר בהמשך מוביל לכך שלמרכזיית IP יש יתרונות ברורים על פני מרכזיה רגילה ואת זאת חשוב להבין.

 

האם כדאי לי להעביר את כל העסק שלי לענן?

כיום ענן הוא מאוד נפוץ ולא רק במרכזיות ולכן עולה השאלה האם כדאי להעביר את כל העסק שלנו לענן? אם כן אתם צריכים להבין כי זו אופציה שכדאי לתת עליה את הדעת. כמובן שלא לכל עסק זה מתאים לעבוד בענן אך בשביל עסקים רבים זה דבר מעולה. העובדה שאפשר לעבוד מכל מקום, העובדה שאנו חוסכים מקום רב, העובדה שיש לנו אבטחה ברמה גבוהה כל אלו מובילים לכך שכדאי להעביר את העסק לענן ולא להישאר בשנות האלפיים המוקדמות. כמובן שיש משמעות לשאלה לאיזה ענן אתם מעבירים אתם העסק שלכם וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו אם אתם רוצים להבטיח שירותי ענן ברמה גבוהה.

 

מה היתרונות של מרכזיית IP?

אם כן עולה השאלה מה היתרונות של מרכזית ip או מרכזיות IP לעסקים?  אם כן למרכזיית IP יש יתרונות רבים. קודם כל אנו צריכים לציין כי מרכזיה כזאת לא תופסת מקום וזה אומר חיסכון בדמי שכירות וארנונה וזה יכול להסתכם בכמה אלפי שקלים בכל חודש ולכן זה יתרון מובהק של מרכזיה בענן. עוד אנו צריכים לציין כי הרבה יותר פשוט ונוח לעבוד עם מרכזיה בענן וזה גם משהו שאנו צריכים לתת עליו את הדעת. יש עוד לציין כי מרכזיה בענן הרבה יותר בטוחה מאשר מרכזיה פיזית מבחינת הגנת סייבר ולכן איך שלא נסתכל על זה מרכזיה בענן עדיפה על פני מרכזיה פיזית.

 

האם כדאי לי לקנות מרכזיה מחברה גדולה או קטנה?

עולה השאלה האם כדאי לנו לקנות את המרכזייה מחברה גדולה או קטנה? אם כן אנו חייבים לציין כי זה פחות משנה מה הגודל של החברה וזה יותר חשוב עד כמה היא מקצועית ואיכותית כך שנבטח כי אנו קונים את המרכזייה הטובה ביותר שיש בשוק ולכן הגודל לא קובע אלא המקצועיות של חברת המרכזיות.

 

איש עם אוזניה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו