חיפוש

האפליקציה ששברה את הכללים: כך תהיו תותחים בטיקטוק

עולם הרשתות החברתיות הולך וגדל עם השנים. רשתות נוספות, חלקן הופכות לפופלריות יותר וחלקן דועכות. הטיקטוק היא אחת הרשתות המובילות בקרב הצעירים שהתרגלו לראות דברים מהירים, סרטונים קצרים,, חדים ובעלי מסר חד וקצר. אין היום סבלנות לדברים ארוכים. ואם אתם רוצים לדעת איך זה עובד, סדנת טיקטוק מיועדת בשבילכם. 

 

מה זה טיקטוק?

מדובר ברשת חברתית באמצעותה מעלים סרטונים קצרים לרשת ומשתפים אותה עם העולם. האפליקציה מאפשרת עריכת סרטונים יעילה וכך רבים מעדיפים להשתמש בה למרות שהם יכולים להעלות סרטונים לעוד מגוון רשתות חברתיות.

טיק טוק

מי משתמש בטיקטוק?

הטיקטוק מתאים לכלל הציבור. אך המשתמשים העיקריים שלו הם צעירים בני פחות מ-35. יש פלח גדול של משתמשים מתחת גיל 18, אך עיקר המשתמשים הם בגילאי 18 עד 35. עסקים ואנשים המעוניינים לצבור פופולריות, כובשים גם את דירת הטיקטוק. גם אם אין לכם מושג איך עושים את זה, יש היום מלאי מקומות בהם מטקטקים סדנאת טיקטוק.

 

מהי סדנת טיקטוק?

לא כל אחד ידע איך משתמשים באפליקציה שי מי שמכנה אותה האפליקציה של הצעירים😊… אבל מרות הכל, השימוש בטיקטוק הוא לא מורכב וכל אחד יכול ללמוד איך לעשות שימוש יעיל באפליקציה הזו. במסגרת סדנה כזו מחלקים את המשתתפים לרמות ידע באפליקציה וכך בליווי אישי הלומד מקבל הכוונה איך להוריד את האפליקציה ולהפעיל אותה תוך פתיחת חשבון אישי הנבנה בצורה יעילה ואפקטיבית וכך, לאחר שהאפליקציה עובדת במאה אחוז, הלמידה מתחילה לרוץ.

הטיקטוק מכיל מגוון רחב של פיצ'רים שנועדו לסייע למשתמשים לערוך תמונות וסרטונים, הבעיה היא שלא כל הגימיקים ניתנים לשימוש המשתמשים בישראל ולכן, בסדנת הטיקטוק עליה אנו ממליצים יהיה מיקוד על התוכן המעשי והפרקטיקה בה תוכלו להשתמש. מאחורי כל פרסום ממוצלח בטיקטוק עומדת אסטרטגית פרסום אותה הפעיל מעלה הסרטון. ללחוץ על הכפתור פרסם כל אחד יכול, אבל בסדנא תלמדו על האסרטגיה ועל מה שחשוב להקפיד לפני כל העלאת תוכן לטיקטוק.

טיק טוק

סוגי הסדנאות הקיימות

יש 3 סוגי סדנאות: למתחילים, לבעלי עסקים בעלי מטרה ברורה ולמתקדמים. המתקדמים מקבלים את הכלים הבסיסיים לתפעול חשבון טיקטוק, הם מקבלים ליווי, מענה לשאלות וכו'. בעוד שבעלי עסקים מקבלים מענה לשאלות, ליווי ולימוד פרסום יעיל בממשק מתוך פרקטיקה מעשית ומתקדמים נהנים מאפשרויות שיהפכו אותם למובילי דעה ומפורסמים יותר ברשת.

 

לסיכום

גם מי שאין לו מושג ברשתות חברתיות יכול להצליח להעלות תכנים ולצאת במסע פרסומי דרך הטיקטוק. אתם מוזמנים לפנות לחברת מטקטקים המסייעת למשתמשים רבים לייעל את השימוש שלהם מהטיקטוק. כך הם מצליחים לפרסם את המסר שהם רוצים להעביר בצורה טובה יותר והתכנים שלהם זוכים להיות יותר ויראליים. חשוב לזכור: אם מפיקים סרטון בצורה נכונה יכולים להגיע אל כמות חשיפות יפה.

טיק טוק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו