חיפוש

האם עדיף למצוא סוכן ביטוח אונליין לפתיחת קרן השתלמות

הגיעה השעה, אתם רוצים לפתוח קרן השתלמות ואתם מנסים להבין מה בדיוק התהליך הנכון לעשות זאת. יש כל כך הרבה חברות ביטוח וסוכני ביטוח, יש מסלולים שונים, הצעות מכל מקום, והכל נראה שונה ומשונה. אז בואו ננסה לקחת נשימה עמוקה, ולהתחיל לעשות סדר בדברים, נבין צעד צעד מה חשוב לדעת בהקשר לקרן השתלמות ואם למצוא סוכן ביטוח אונליין יכול להיות דבר טוב עבורכם.

 

מהי קרן השתלמות?

הגיע הזמן שתכירו מהי קרן השתלמות, תוכנית חיסכון, פטורה ממס, לטווח של שש שנים שלאחר מכן תוכלו לעשות בכסף מה שתרצו. בקרן השתלמות לשכירים, מופקדים כספים על ידי העובד והמעביד, גובה ההפקדה נקבע  בהתאם לשכר של העובד. בקרן השתלמות לעצמאיים, ניתן להפקיד שבעה אחוזים מההכנסה השנתית מבחינת רשויות המס.

 

הטבות מס

קרן ההשתלמות פטורה מכל מס עד התקרה בעת משיכת הכספים, הכוונה האי שברגע שתרצו לממש את הכספים שנצברו, תוכלו למשוך אותם ללא תשלון מס עד התקרה. הקרן בעצם יוצרת השקעה פטורה ממס ולכן מדובר באפיק חיסכון משתלם במיוחד.

 

חשוב לדעת

קרן השתלמות צריכה להיפתח בצורה תקינה, זאת על מנת בכספים שהושקעו בה יוכרו עבור הטבת המס. בנוסף שימו לב לחשיבות בהשוואת הקרנות השונות בכדי לקבל תמונה מלאה ולדעת איפה תרצו להשקיע את הכסף שלכם. אין חובה להפקיד בקרן מסוימת ואם יש קרן שאתם רוצים להשקיע בה אתם יכולים ליידע את המעסיק שלכם ולעשות את זה מסודר.

 

סוכן ביטוח

חלק מהעניין זה שאפשר לעשות את הכל דרך סוכן ביטוח, במקום דרך חברת הביטוח ישירות, ובעצם להיעזר בשירותים של אדם מנוסה שיוכל לעשות את הבירורים וההשוואות בשבילכם. נשארת התהייה, סוכן ביטוח פרטי או של חברת הביטוח – מה עדיף?, בכדי לענות על כך צריך להבין מה המשמעויות של אחד מהדברים.

 

ההבדלים והדמיון

עלויות – לסוכן פרטי יש כמובן את העמלה שתצטרכו לשלם על השירות, לעומת זאת היעזרות במישהו שיוכל לסדר לכם מסלול טוב, יכול להוביל לתשואות גבוהות.

יחס אישי – סוכן ביטוח  יודע להתאים אישית את הביטוח אליכם, הו איעשה את העבודה בכדי לספק לכם את מה שאתם רוצים וצריכים.

מרחב דיגיטלי – היום ניתן למצוא סוכן ביטוח אונליין וגם לפנות לחברות הביטוח אונליין, נבנו מרחבים דיגיטליים מותאמים שמקלים על הסיפור. אך עם סוכן ביטוח תהיה גם תקשורת ישירה שתוסיף על זה.

 

אל תסתבכו

פתיחת קרן השתלמות על ידי סוכן ביטוח שתמצאו אונליין יכולה להיות נוחה מאוד, אך האמת היא שהדרך הטובה ביותר היא הדרך הנוחה לכם ביותר. בין אם זה פנייה אישית, שיחת טלפון, פגישה, הכך דרך האינטרנט, הכל לגיטימי. הדבר היחידי שחשוב לזכור, זה שאתם צריכים מידע, לפני כל החלטה שאתם עושים, אתם צריכים מידע עזר שיכוון אתכם.

סטוּדֶנט

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו