חיפוש

האם ניתן לחבר טלפון לאינטרנט כשר?

נטפרי – רשת אינטרנט כשרה ברמה הגבוהה ביותר, פיתחה אפליקציית וויפרי. אפליקציה זו מהווה כלי לחסימת התחברות לרשתות לא מסוננות על ידיי נטפרי ופותחות גישה לאינטרנט בלתי מסונן.

אפליקציה זו סורקת את חיבורי המכשיר לרשתות וכשהיא מזהה חיבור לרשת היא חוסמת גלישה לרשתות שאינן מסוננות על ידי נטפרי. נדגיש כי אופציה זו אינה מתאימה לסמארטפונים אלא לטאבלטים של אנדרואיד בלבד. אינטרנט כשר במכשירים ניידים – כל מה שרציתם לדעת.

 

מהם המכשירים הניידים בהם ניתן להתקין את אפליקציית וויפרי?

אפליקציית וויפרי כפי שציינו, מתאימה למכשירי טאבלט של אנדרואיד 7 ומעלה בלבד ולא לסמארטפונים. נטפרי, הרשת הכשרה האחראית לפיתוח הוויפרי מציעה ללקוחותיה לבדוק האם לדגם הטאבלט המסוים קיימת אפשרות חסימה מבית נטפרי.

מהם המכשירים הניידים בהם ניתן להתקין את אפליקציית וויפרי

אפליקציית נטפרי – הפונקציות השונות

אפליקציית וויפרי מנטרת את הרשת אליה מחובר המכשיר ובמידה והרשת אינה נטפרי – היא תיחסם לגלישה. מעוניינים להוריד אפליקציות? חנות האפליקציות של נטפרי מוגבלת אך ורק לאפליקציות שנדבקו על ידי נטפרי ואושרו לשימוש. ברכישת האפליקציה המכשיר יסומן בסמל של: "מכשיר נטפרי מוגן".

נציין כי כיום, אפליקציה זו מציעה פתרון חלקי עבור גלישה במכשיר אנדרואיד.

 

מגבלות אפליקציית וויפרי על מכשירי אנדרואיד

כל אפשרויות ההתקנה של אפליקציות שלא אושרו וניתנים להורדה בחנות האפליקציות של נטפרי לסמארטפון – חסומות בוויפרי.

אין אפשרות לאפס את המכשיר

אין אפשרות להגדרת VPN

אין אפשרות להגדרת ריבוי משתמשים בטאבלט

בשל סיבות טכניות תיחסם הגישה לשימוש באפליקציות של גוגל צ'אט, גוגל דרייב וכן זום ועוד.

איך ניתן להעלות אפליקציות לחנות?

כדי להעלות אפליקציה יש להגיש בקשה במערכת הפניות של נטפרי תוך שימוש בנקודות הניתנות לגולשים בצורה חודשית. חשוב לדעת כי לא כל אפליקציה ניתנת להעלאה בהתאם לסיבות כשרותיות/טכניות. לטובת עדכון אפליקציה שבעבורה קיים כבר עדכון במערכת – ניתן להגיש פניה ללא שימוש בנקודות.

 

יוסי תקשורת – ספק האינטרנט הכשר שלכם

החברה המובילה לאספקת חיבור אינטרנטי כשר – יוסי תקשורת מנגישה מגוון פתרונות סינון מהודרים עבור משתמשים בעלי סטנדרטים גבוהים בדרישות החסימה. כספק נטפרי, יוסי תקשורת מנגיש מסלולי התחברות יעילים המאפשרים גלישה מהירה, נוחה ובטוחה באמצעות חיבור קווי, חיבור נטסטיק ואפליקציית וויז במובייל לנסיעה בניווט נוח וקל.

מחפשים פתרונות סינון לטאבלט של אנדרואיד? צרו קשר עוד היום עם חברת יוסי תקשורת לקבלת ייעוץ מקצועי והתאמת הפתרון הרלוונטי עבורכם במחירים משתלמים.

האם ניתן לחבר טלפון לאינטרנט כשר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו