חיפוש

האם לבנות אתר בוויקס?

יצאתם לדרך עם עסק קטן? הבנתם שיש לכם צורך בדף נחיתה קליל ואטרקטיבי? רוצים לשווק את עצמכם? סביר להניח ששאלתם את עצמכם "האם לבנות אתר?".

מרגע שעניתם לעצמכם תשובה חיובית, סביר להניח שלאחר התייעצות עם גורמי מקצוע אתם תעברו לשאלה הבאה – האם לבנות את בוויקס? בניית אתרים בוויקס היא החלטה שהופכת לפופולארית יותר ויותר.

אם בעבר אתרי אינטרנט מסוג "וורדפרס" היוו את האפשרות היחידה לבניית אתר ברשת האינטרנט, כיום וויקס מציעה אפשרות נוחה, יעילה, זולה ואטרקטיבית לבניית אתר.

רוצים לדעת האם לבנות אתר בוויקס? תשאלו את עצמכם את 5 השאלות הבאות, עניתם תשובה חיובית על יותר מ-3 שאלות?  התשובה עבורכם היא "כן".

 

מחפשים להשקיע סכום מינימלי בבניית אתר, עיצובו ותפעולו?

התקציב הוא זה שמתחיל הכל. לעיתי נחפש להשקיע תקציב רב ומשמעותי, כאשר בפעמים אחרות ננסה להתמודד עם מגבלות תקציב. זה בסדר גמור ופופולארי לנסות למצוא פתרון זול, גם כאשר מדובר בבניית אתר.

 

מעוניינים שהדף שלכם יהיה אטרקטיבי ומושך את העין?

אם מדובר בדף נחיתה או בכל סוג של אתר שאמור לשרת את המשתמש בשביל לא יותר מכמה דקות, חשוב מאוד שהוא יהיה אטרקטיבי ומעניין על מנת לגרום לאינטראקציה נוספת של הלקוח עם המוצר או השירות שאותו תרצו לקדם. ברגע שבו הלקוח נפגש עם אתר מעניין, הסיכוי שירצה לבצע רכישה בשלבים מאוחרים יותר – יעלה.

 

נוחות ויעילות חשובה לכם?

זו שאלה "טריקית" מהסיבה הפשוטה – ברור שכל אתר אמור להיות נוח ויעיל, אין על כך עוררין. אולם, יש מקרים מסוימים שהאתר צריך לכלול מנועי חיפוש ומאגר נתונים כבד שבא על חשבון הנוחות והיעילות של המשתמש, כך שלא לכולם יש את האפשרות לבחור בנוחות ויעילות על פני השאר. אם אתם יוצאים לדרך עם דף נחיתה או עסק קטן, חשוב מאוד שתקפידו על נוחות ויעילות.

 

זקוקים לתמיכה טכנית שתלווה אתכם לאורך זמן?

התשובה על השאלה הזאת גם היא לבטח חיובית, אולם יש להבדיל בין חברות שמעסיקות באופן מיוחד צוות טכני, לבין עסקים קטנים או בעלי מקצוע שלא מחזיקים בצוות או מחלקה שכזאת. אם אתם נמנים על הסוג השני שתיארנו, ככל הנראה שהתשובה לשאלה הזו היא חיובית ותזדקקו לתמיכה טכנית שתלווה אתכם לאורך כל הדרך, בהקמה ובתפעול.

 

האם אתם צריכים שהאתר יעלה לאוויר תוך זמן קצר?

לפעמים הצורך בהקמת אתר הוא לא מיידי ואין צורך שיקום "כאן ועכשיו". בפעמים רבות אחרות, יש צורך בעלייה של אתר תוך זמן קצר על מנת לוודא שתקבלו פניות מתאימות, או כדי למכור את המוצר שאותו אתם רוצים לפרסם.

עניתם לעצמכם תשובה חיובית על יותר מ-3 שאלות? בניית אתרים בוויקס היא ההחלטה הנכונה עבורכם. צאו לדרך!

 

מחשב

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו