חיפוש

3 דרכים לשווק חליפות אונליין

שיווק אונליין הפך לחובה לכל בית עסק שרוצה להתרחב ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו אך יש להבין שלא מדובר בדבר של מה בכך.

זהו עולם שלם מורכב ומלא כלים שכדאי לדעת להשתמש בהם לפני שמתחילים.

 

קידום ממומן

קידום ממומן הוא בעצם קניה של שירותים מספק בעל חשיפה גדולה כמו גוגל או רשת מדיה חברתית. במקום לשלם על שלט חוצות או על פרסום בעיתון/ טלוויזיה התשלום הולך לפלטפורמת החשיפה ובמידת הצורך לאדם החיצוני שמבין בקידום אתרים ושירותי נשכרים על ידי החברה. לדוגמה: נסו לחפש בגוגל את המילים "חליפות דיפלומט ברמת גן". הלינק הראשון שקופץ הוא לינק שלידו כתוב בקטן "מודעה", זאת אומרת שהחברה משלמת לגוגל להקפיץ את הלינק הספציפי הזה לאתר שלה ברגע שמישהו מחפש אותם. כך החברה קובעת לאיזה עמוד באתר יוביל חיפוש שלה בגוגל.

 

מדיה חברתית

קידום במדיה החברתית הוא כלי נהדר, במיוחד בהתחשב בעובדה ששעות החשיפה למסך הולכות ומתרבות, אך הוא לא פשוט לתפעול. המשווקים והאלגוריתמים של הרשתות החברתיות משחקים "חתול ועכבר"- הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם על מנת להוריד חשיפה ולמכור יותר קידומים ממומנים, המשווקים עולים על דרכים לעקוף את האלגוריתם ללא קניית שירות הקידום הממומן וכן הלאה. אחד הכלים השימושיים בשיווק במדיה חברתית הוא יצירת תנועה בעמוד העיסקי, על מנת להגדיל את החשיפה. לרוב כשהאלגוריתם יזהה מספר גדול של תגובות, לייקים ושיתופים הוא יגדיל את מעגלי החשיפה של הפוסט. על מנת ליצור תנועה בפוסט משתמשים בשיטות שונות כמו כתיבת שאלה בפוסט כך שהגולשים מתפתים לענות בתגובה, תחרויות והגרלות התלויות בשיתוף, תגובה ולייק, הנחות והטבות למובילי דעה בעלי מספר עוקבים גדול, הנחות בעת רכישה למי שמעלה תמונה עם המוצר וכותב ביקורת בעמוד העסקי וכו'. בנוסף, בעמודים העסקיים בחלק מהמדיות, כמו פייסבוק למשל, ניתן לתזמן מראש פוסטים שיעלו בזמנים קבועים ואף לראות סטטיסטיקות של שעות בהן נפח הגולשים בעמוד גדול. כך ניתן לשבת פעם בשבוע או פעם בחודש, לבדוק מתי השעות עם הכי הרבה חשיפה ולתזמן אליהן פוסטים (רצוי עם תמונות/ סרטון, כדאי ללא לינק בגוף הפוסט) שונים. לינקים לאתרים חיצוניים מורידים חשיפה, למשל, אך תיוג של עמוד עסקי אחר ירוויח חשיפה של גולשים של שני העמודים.

 

פרסומים באתרים שונים

אחת השיטות לקדם את אתר העסק היא לפרסם "באנרים" באתרים השונים. "באנר" הוא מודעה שמופיעה בחלקו העליון או בין חלקי הטקסט באתר מידע כמו אתר חדשות או ספורט. היתרון בפרסום כזה הוא היכולת להתאים את תחומי העניין של האדם לפרסום. בכתבות על ארגונים לחתונה או חקיקה בנושא, אפשר יהיה לפרסם חליפות חתן.

בכל מקרה אפשר וכדאי להתייעץ או לשכור אדם שמבין בשיווק אונליין על מנת לקבל ליווי מקצועי ויעיל לתהליך.

 

לבוש אופנתי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו