חיפוש

5 דרכים לפרסום עסק קטן בדיגיטל

אם אין לכם חבר אחד לפחות שהוא עוסק פתור או עצמאי עם איזה עסק קטן, כנראה אתם חיים על מאדים.

יש מין תחושה כזה שתחילת העשור השני של המאה ה- 21 הכניס תחושת יכולת ומודעות מוגברת ליתרונות בלהיות אדון לעצמך.

מגפת הקורונה הכניסה את הכל להילוך יתר, וגם את הצורך בפרסום, מודעות ורווח.

המרחב הדיגיטלי הפך להיות כה מרכזי שהפרסום והשיווק בו מתעלים על כל פלטפורמה אחרת. אז איך עושים זאת?

 

מדיה חברתית

זאת לגמרי הולכת להיות פסקה על פייסבוק ואינסטגרם, אבל לא מה שאתם חושבים. תתרכזו! אם פעם היו שומעים רדיו בכל הזדמנות שניתנה, היום הפלאפון החליף את מקומו. כל מכשור שהיה לנו הפך לחכם דרך הפלאפון והטלוויזיה. כן, יש אפליקציה ייעודית של אינסטסטגרם ופייסבוק לטלוויזיות חכמות.

פייסבוק וחברת הבת אינסטגרם – שתי החברות שהתחילו מתקציב נמוך וכמה משרדים הפכו להיות מעצמה של תוכן מיידי ומשתמשים. דרך פלטפורמות אלו מוצעות אפשרויות עסקיות כמו עמוד אינסטגרם\פייסבוק לעסק פרטי, ובהתאמה גם אפשרויות קידום ממומנות. אלה מסלולי תשלום, שעבורם פייסבוק ואינסטגרם דוחפות את התוכן של העמוד שלך בתוך הפיד הראשי שלהם. מיליוני אנשים נכנסים לרשתות אלה כל יום, כך שמספר העוקבים בוודאות יעלה.

טלגרם – האפליקציה הכי מושמצת בישראל. בלי קשר לקנאביס, טלגרם היא אפליקצייה מאובטחת להתכתבות מיידית. היא מכילה את כל היתרונות של וואטסאפ, אך בנוסף לכך, יש לה ירון בבניית קהילה. אפשר בקלות לפתוח בה קבוצות בעקבות קבוצות ובדומה לטלגרם, ליצור "עץ קהילה" לעסק שלכם:

  1. קבוצה ראשית עם הסברים ועדכונים כלליים על העסק
  2. בתוך הקבוצה הראשית, קישורים לקבוצות נוספות על העסק על תחומיו השונים
  3. בתוך כל קבוצת משנה, קישורים לקבוצות נוספות כמו קהילה בנושא העסק, טיפים, ייעוץ עסקי ועוד.

 

אתר אינטרנט

כל עסק שמכבד את עצמו חייב שמעבר למדיה החברתית יהיה לעסק שלו פנים. בין עם זה רק בדיגיטל או עסק מוחשי שניתן לגשת אליו במציאות, פרסום באינטרנט הוא הפלאייר הכי מעודכן והכי אלגנטי שאפשר לייצר. הדרך הנכונה ביותר להשתמש באתר, היא לפרסם בו את כל הפרטים החשובים על העסק שלכם, עדכונים על הנחות, מאמרים שמציגים את העסק שלכם כחיוני ומקצועי, גרפיקה נגישה ומי עומד מאחוריו. כשיש לעסק פנים גם בדיגיטל מתחזקת תשתית האמינות שלו!

 

לינקדאין

בניגוד לרשתות החברתיות שהתייחסנו אליהן בתחילת המאמר, לינקדאין הוא חד קרן בתחום זה. מדובר בפלטפורמה עסקית בלבד, בה מתפרסמים עובדים במשק בתחומים שונים, ובתוכם ניתן למצור גם חברות שונות ועסקים קטנים (עצמאיים, חברות קטנות בתחילת דרכן ועוד…). ניתן לפרסם בה את כל המידע לעסק כמו פייסבוק ואינסטגרם, אך עם חשיפה לקהל יעד נוסף – מנהלים, עובדים, עצמאיים ובקיצור – נטוורקינג מוגבר!

 

אפליקציות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו