חיפוש

10 דגשים חשובים לבניית אתר מכירות

אתרי מכירות הולכים ונעשים פופולאריים יותר ויותר בשנים האחרונות,.

מגיפת הקורונה הביאה לכך שעסקים רבים נדרשו לעבור לפלטפורמה דיגיטלית, מעבר העשוי לשמש כמקפצה ולהביא את העסק לפריחה כלכלית.

ריכזנו עבורכם 10 דגשים לבניית אתרי אינטרנט המשמשים למכירת מוצרים:

 

1.    ניראות ניראות ניראות

קשה להפריז בחשיבותה של נקודה זו. המראה הראשוני בו נתקל הלקוח משפיע בצורה משמעותית על החלטתו האם להמשיך באתר זה, או לחפש את מבוקשו במקומות אחרים. מראה ידידותי ונעים לעין בהחלט עשוי לגרום ללקוח להישאר ולבחון את המוצרים אותם אתם מציעים. כמו שאומרים – אין שני לרושם ראשוני.

 

2.    תמונות המוצר

הקפידו להציג תמונות איכותיות ומדויקות של המוצרים אותם אתם מספקים. זכרו כי תמונות אלה הם המפגש היחיד של הלקוח עם המוצר, ואם התמונות אינן מוסרות מספיק מידע הוא עשוי לוותר על הקניה. הצגת מספר תמונות משפרת אף היא את חווית המפגש של הלקוח עם המוצר, ומסייעת בהגברת הבטחון.

 

3.    זמני טעינה קצרים

הקפידו על שימוש בשרתים חזקים המאפשרים את העלאת האתר בזמן קצר. טעינה ארוכה משפיעה רבות על חווית הגלישה של הלקוח, ועשויה לגרום לו לעזוב את החנות באמצע תהליך הרכישה.

 

4.    שירות משלוחים

בחנות מקוונת, תהליך הרכישה מסתיים על פי רוב בשירות משלוחים. הקפידו להציג שירות משלוחים אמין ומהיר, והשתדלו לספק ללקוח מספר אפשרויות משלוח על פי רצונו.

 

5.    בניית אתר אינטרנט מאובטח

נושא משמעותי בתהליך בניית אתרי אינטרנט המשמשים למכירות הינו עולם האבטחה – השקיעו ביצירת דף רכישה מאובטח כראוי, והקפידו לשדר את הבטחון הזה ללקוח.

 

6.    השקעה בפרסום וקידום האתר

קידום אתרים הינו נושא רחב, ומקובל לחלק אותו לשני סוגים:

 

קידום ממומן

בעל החנות משלם לגוגל באופן ישיר, ובתמורה גוגל מציגה את האתר שלו במקום גבוה.

 

קידום אורגני

בעל העסק ממלא את אתר המכירות שלו בתוכן, דבר המביא את גוגל להציג את האתר שלו במקום גבוה.

 

7.    העלאת תכנים שאינם שיווקיים

בעלי אתרי מכירות רבים מתפתים להעלות תוכן שיווקי בלבד, אולם הדבר אינו נכון – בהחלט מומלץ להעלות תוכן רחב העוסק בתחומים הנוגעים לחנות שלכם. תוכן זה עשוי להביא לקוחות באופן עקיף, ובתמונה הגדולה הוא משתלם מאד.

 

8.    הצגת מחירים בצורה ברורה

הציגו את המחירים באופן ברור וסופי. הכנסת תשלומים נוספים באופן מפתיע עשוי להבהיל את הלקוח ולגרום לו לעזוב את החנות לטובת המתחרים.

 

9.    יצירת קשר

ישנם לקוחות המעדיפים ממשק אנושי, וכן לקוחות המעוניינים לשאול שאלות. השתדלו לאפשר יצירת קשר במגוון דרכים כגון: ווצאפ, אי-מייל, שירות "נחזור אליך כשנוח לך", מספר טלפון וכו'.

 

10. בניית אתר אינטרנט בחברה מקצועית

ישנן חברות רבות המציעות שירותי בניית אתרי מכירות במגוון רמות ומחירים משתנים. המקצועיות והניסיון של חברות אלה מבטיחים כי האתר יהיה איכותי ומתאים, וימקסם את המכירות של העסק שלכם.

מחשב

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו