חיפוש

3 דברים שיכולים לגרום לפתיחת תיק תביעת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית נחשבת לתביעה מורכבת שדורשת סיוע מצד מומחים בדבר. שכן, יש דברים מסוימים שיכולים להוביל לכך שניתן יהיה לפתוח תיק בנושא. אם אתם סוברים שעברתם רשלנות רפואית מצד גורם רפואי כלשהו אבל אינכם בטוחים אם הדבר מספיק בשביל לפתוח תיק בנושא, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות באופן מעמיק.

 

הדבר ה – 1 שיכול לגרום לפתיחת תיק תביעת רשלנות רפואית: אבחון שגוי

הדבר הראשון שעשוי להביא אתכם בסופו של דבר אל כותלי בית המשפט הוא אבחון שגוי שניתן לכם מצד גורם רפואי מוסמך. כך שאם הגעתם אל רופא מומחה בתחום מסוים וציינתם בפניו מספר תלונות אודות כאבים או תסמינים שאתם חווים והרופא לא עשה דבר – סביר להניח שתוכלו לפתוח תיק על תביעת רשלנות רפואית. שכן, אם יתגלה שסבלתם ממחלה כלשהי והדבר לא אובחן בזמן, יש כאן עילה לתביעה.

 

הדבר ה – 2 שיכול לגרום לפתיחת תיק תביעת רשלנות רפואית: טעות בניתוח

לעיתים רחוקות אנו שומעים על ניתוחים מוצלחים שגרמו לאנשים לחזור לחיים הרגילים שלהם לזמן מה. אך לאחר תקופה מסוימת, הם גילו שהם חווים קשיים או כאבים לא ברורים. הדבר הוביל לא פעם לגילוי כי מדובר בטעות שאירעה בניתוח. מדובר באחת או יותר מהטעויות הבאות:

  • אי סגירת הפתח באופן הולם
  • השארת כלי סניטרי בגוף המטופל
  • טעות בביצוע הניתוח עצמו ועוד

במצב שכזה וגם במצבים אחרים שבהם יש עילה לרשלנות רפואית יש לפנות בהקדם האפשרי אל עורך דין מומלץ בתחום הרשלנות הרפואית כמו למשל עורך דין שמואל קשיוב שילווה את הליך פתיחת התיק.

 

הדבר ה – 3 שיכול לגרום לפתיחת תיק תביעת רשלנות רפואית: פגיעה משמעותית של אישה במהלך לידה

מדינת ישראל נחשבת למתקדמת ביותר בכל הנוגע לציוד רפואי והתנהלות של רופאים, במיוחד בלידה (שכן, אחוז הילודה בישראל הוא אחד מהגבוהים בעולם). ועדיין, לצערנו, יש מקרים שבהן נשים שיולדות חוות פגיעות קשות בעקבות אי מתן תשומת לב מצד הצוות המטפל. מצבים שכאלו עשויים להוביל לא פעם להולדה של תינוק מת לצערנו או לסיבוכים בגופה של האישה. כל זאת בעקבות חוסר תשומת לב ואי הקשבה למכשירים שסובבים את היולדת ולתלונות מצדה.

 

מה חשוב לדעת רגע לפני שפותחים את התיק לתביעת רשלנות רפואית?

חשוב מאוד לדעת שאם אתם סוברים שעברתם רשלנות רפואית, אתם לא צריכים להתמודד עם הקושי הפיזי והנפשי לבדכם. שכן, אתם יכולים לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום. מכיוון שזה ישמע את ההליך שעברתם ויאמר לכם אם מדובר בהליך שמאפשר פתיחת תיק בעקבות תביעת רשלנות רפואית.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הדברים שיכולים לגרום לפתיחת תיק לתביעת רשלנות רפואית. נאחל לכם כעת שלא תדעו רשלנות לעולם.

פטיש

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו