חיפוש

דברים שכדאי לכם לדעת לפני פיתוח אפליקציה

הקמת חנות האפליקציות של אפל ב- 2008, הייתה מהפך לתחום הפיתוח, מאז פותחו כמויות עצומות של אפליקציות בכל העולם, ותחום זה הפך לאחד

מהפופולאריים, בעולם הטכנולוגי המתקדם.

רק בחנויות האפליקציה של גוגל ואפל, יש יותר מחמש מיליון אפליקציות שונות, בתחומים מגוונים כגון: משחק, מסחר, הרשת החברתית, ניווטים ועוד.

 

כמה שאלות לפני שמתחילים

לפני שניגשים לתהליך פיתוח אפליקציות, כדאי להבין את תהליך הבנייה הנכון שלה, דבר זה יאפשר לכם חסכון של זמן ושל כסף. עוד כשהרעיון הוא בשלביו הראשונים והגולמיים, כדאי לערוך בדיקה לפני שממשיכים בתהליך, בעזרת מספר שאלות שתשאלו את עצמכם: כדאי לבדוק אם הרעיון שחשבתם עליו נמצא וקיים? האם קיימות אפליקציות הדומות לרעיון שלכם? וכמה הורדות יש להן? מה השוני שיש ברעיון שאתם העליתם, למה שכבר קיים? האם הטכנולוגיה שלכם מיוחדת? האם אתם מספקים חוויה של משתמש שונה מהקיים? שאלות אלו ינחו אתכם בהמשך התהליך.

 

קהל היעד

בעקבות השפע הקיים כיום, של אפליקציות, בדקו אל איזו אוכלוסייה פוטנציאלית אתם פונים, וכיצד בכוונתכם לשכנע אותם, בצורך שיש באפליקציה עליה חשבתם.

 

בדיקת האפליקציה

רצוי לרשום לעצמכם מספר דברים, הקשורים לדרך בה אתם רואים את האפליקציה, ולאפיין אותה באופן מדויק, זאת כדי שהשלב של פיתוח האפליקציה, יזרום יותר מהר ועם כמה שפחות בעיות. שלב זה, הוא שלב בניית הארכיטקטורה, וההבנה איך משתמשים באפליקציה ומה יכולות להיות הבעיות, בעת השימוש בה. בשלב זה, כדאי גם לבנות מוק-אפ שאיתו ניתן לנווט בתוך האפליקציה, על מנת לחוש כיצד חשים המשתמשים בה.

 

הפיתוח עצמו

שלב הפיתוח של האפליקציה, הוא המרכז של תהליך הפיתוח כולו, שבו נכתב הקוד של האפליקציה, המועבר לאחר מכן לחנות האפליקציה. רצוי להיעזר לשם כך, באנשים מקצועיים בעלי ניסיון בפיתוח, שיכולים לספק לכם את הדרישה הטכנולוגית הרצויה, עבור האפליקציה. לאחר מכן תבחן האפליקציה שלכם, גם בחנויות האפליקציה עצמן.

 

העיצוב של האפליקציה

חשוב לעצב את האפליקציה בצורה מדויקת ומרשימה, כדי ליצור חוויה חיובית למשתמשים בה, וכן על מנת להתאים אותה לטרנד שקיים עכשיו, בתחום האפליקציות. לשם כך, כדאי להשתמש באיש מקצוע, שיש לו ניסיון רב בתחום.

 

השלב הסופי

זהו השלב האחרון בתהליך, בו מאפשרים למשתמשים שונים ואף לבודק מקצועי, לנסות את האפליקציה, על מנת לגלות האם קיימות בעיות חשובות, שצריך למצוא להן פתרון, בטרם מעלים אותה לחנות האפליקציה.

 

לסכום

לפני שמתחילים בפיתוח רעיון של אפליקציה, חשוב לבדוק מספר דברים, כדי להבין את מי תשמש האפליקציה, האם קיימות כמוה בשוק, ועוד. לאחר מכן, חשוב לאפיין את האפליקציה, כדי להבין אם יש בעיות שונות שצריך לפתור. לאחר פיתוח האפליקציה, מגיע שלב העיצוב, ולבסוף עוברת האפליקציה בדיקה, בטרם העלאתה לחנות.

 

רשתות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו