חיפוש

בעל עסק? הגיע הזמן שתתקדם מהפייסבוק!

אם עד היום שיווק בפייסבוק לא הניב עבורכם בדיוק את התוצאות שקיוויתם להן, זה הזמן להתקדם או לפחות לנסות פלטפורמה אחרת. אנו מדברים על שיווק בטיקטוק, כאשר טיקטוק היא כנראה אחת מהרשתות החברתיות הכי מובילות אצל קהלים צעירים ומבוגרים כאחד. 

כל עוד יש לכם מוצר, שירות או כל דבר אחר שאתם מעוניינים לשווק, ההמלצה הנכונה היא לבדוק כמה וכמה רשתות חברתיות שונות. בבחינה השיווקית של הנושא, פרסום ברשתות החברתיות יכול להרחיב משמעותית את האפיקים של השיווק וכנגזרת מכך, גם את הרווחים הכלכליים של העסק.

בתוך כך, לא צריך להיות איזשהו בוגר אוניברסיטת תל אביב כדי לשווק בטיקטוק, אבל כן צריך לדעת כללי יסוד. לפני שנעמיק באלו, אלו הן הסיבות לשווק בטיקטוק:

  • הרחבת קהל יעד: ניתן להגיע לקהלים חדשים ע"י שיווק בטיקטוק.
  • ויזואליות: שיווק ופרסום בטיקטוק מאפשרים יצירה של תוכן שיווקי מהפנט בייחודו.
  • מעורבות קהל: שיווק בטיקטוק מאפשר מעורבות בזמן אמת, כלומר ניתן לראות במיידי את תגובות הקהלים ואת תוצאות השיווק.
  • חיזוק מותג: ע"י יצירת סרטונים מקצועיים, ניתן לחזק את המותג ולהגביר את המודעות אליו אצל הקהלים. סרטונים טובים הם סרטונים שהקהל זוכר!

 

ככלי יסוד: שיווק מוצלח בפלטפורמת טיקטוק

כאמור, ישנם כמה וכמה כללי יסוד, שבלעדיהם, שיווק טיקטוק לעסקים פשוט לא יהיה מוצלח. הנה כמה מהם לפניכם:

  1. יצירתיות: בסופו של דבר, טיקטוק היא רשת יצירתית ומאוד ויזואלית, אז ודאו שהתוכן שלכם מהנה לצפייה, משעשע או אינטראאקטיבי באיזושהי צורה.
  2. תגיות: תגיות נקראות גם HASHTAGS ("האשטגים), ואלו חיוניים במיוחד עבור השגת חשיפה שיווקית.
  3. מובילי דעה: מובילי דעת קהל הם מהותיים במיוחד לפרסום נכון בטיקטוק, מה שיצריך סריקה ומציאה של כאלו (בישראל או בעולם, לא משנה).
  4. ניטור קמפיינים: לאחר שמשיקים קמפיין בטיקטוק, יש להקפיד לעקוב אחר ביצועי התוכן המשווק, מה שניתן ללמוד בסדנאות שונות לשיווק בטיקטוק.

אם מקפידים על כללים אלו, פרסום בטיקטוק הופך הרבה יותר פשוט, קולע למטרה וכמובן, מניב רווחים.

שיווק מוצלח

לסיכום, כיצד לומדים יותר על שיווק בטיקטוק?

בשורה התחתונה, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא: להירשם לסדנה מתאימה. ישנן סדנאות טיקטוק מסוגים שונים הכוללות כל מיני היבטי לימוד מגוונים. החל מהכרה בסיסית של המדיה, דרך לימוד שיטות צילום ועריכה וכלה בלימוד שיווק מקצועי בטיקטוק, הבחירות הן רבות.

עם סדנת טיקטוק מקיפה דיה, אתם תוכלו לקחת את השיווק הדיגיטלי שלכם לשלב הבא של גריפת רווחים, הרחבת קהלי יעד, ניטור קמפיינים בצורה נכונה וכולי. כדאי להתחיל עם סדנת טיקטוק בסיסית ולהמשיך משם, עד שמגיעים למצב בו שולטים לגמרי בפלטפורמה הזאת, שטומנת בתוכה כ"כ הרבה פוטנציאל שווקי. עם העבודה הנכונה, ההצלחה השיווקית קלה יותר להשגה.

בעל עסק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו