חיפוש

בניית אתר שיכניס לכם לידים לעסק

כשבונים אתרי אינטרנט, השאיפה היא שהאתר יניע לפעולה, ייצר לידים לעסק, יוביל למכירות של מוצרים, להרשמה לניוזלטרים ועוד.

אבל לא תמיד זה עובד בצורה הנכונה.

לעיתים אנחנו צריכים להתמודד עם מכלול של כשלים וקשיים עד שהאתר עומד כמו שצריך על הרגליים.

ובחיים כמו בחיים, יש גם במקביל מתחרים.

אז אם נמאס לכם שהמתחרים לתחום העיסוק שלכם משאירים לכם עשן במכירות, השורות הבאות עבורכם.

רגע לפני שלוחצים PUBLISH ומעלים לאוויר את אתר האינטרנט, האם נראה לכם שהאתר יכניס לכם לידים או מכירות? יש סיבה לכך שרוב החברות והארגונים מסתייעים בחברות בניית אתרים חיצוניות. הסיבה טמונה בכך שבימינו, בניית אתרים הוא מקצוע שהפך לאומנות של ממש. האומנות של משיכת הלקוח להשאיר פרטים או לבצע רכישה, מצריכה מחברת הבנייה להשתמש בכלים דיגיטליים שונים ובידע רב. למשל, בואו נדבר על חוויית המשתמש באתר (UX\UI).

 

חוויית המשתמש באתר משפיעה על הגולש ומניעה לפעולה?

כשמדברים על הקמת או בניית אתרי אינטרנט, מדברים על קידום אתרים ובניית אתרים, קידום ממומן ושיווק אורגני ועוד. בין היתר, חובה לציין גם את חוויית המשתמש. חוויית המשתמש משפיעה רבות על התנהגותו של הגולש באתר, מה שלבסוף גם מתבטא בהנעה לפעולה אצלו.

אם אתם מעוניינים לייצר את חוויית המשתמש הטובה ביותר, חובה לבקר אצל המתחרים שלכם ולבדוק כיצד הם מצליחים לייצר לידים. ניתן להשתמש במגוון דרכים הכוללות ביטויים שונים של עיצוב גרפי, אינפו-גרפיקה, סרטוני וידאו, שינוי לחצנים באתר ועוד. לא פעם, דווקא השינויים הקטנים באתר יכולים לגרום לגולש לשנות את התנהגותו באונליין.

 

איך אפשר למשוך לידים לאתר?

אם אתם מעוניינים למשוך לידים לאתר, אפשר לעשות זאת גם באמצעות דפי נחיתה חיצוניים. בין אם אתם צריכים לבנות אתר לעסק או אתר לקידום מכירות של מוצר, תוכלו לבנות דף נחיתה ולקדם אותו באופן פרטני. בדף הנחיתה תוכלו להכריז על מבצע כלשהוא, אולי על הטבה לקבל טיפול וכו'.

בסופו של דבר, אתר וורדפרס לעסק יצריך משיכת לידים בדיוק כשם שאתר חברה או ארגון יצטרכו זאת. בין אם אתם בונים אתר וורדפרס לעסק או למטרה אחרת, אתם כנראה תצטרכו להניע את הגולש לפעולה מסוימת. אחת האפשרויות היא, להשתמש בהטבות שונות שהגולש מקבל בתמורה להנעת הפעולה. למשל, הטבות בתמורה להשארת פרטים באתר.

 

מה אני עושה אם אני לא מקבל לידים מהאתר?

אם אתם לא מקבלים לידים מהאתר שלכם, אתם מוזמנים לבצע סקירה מלאה של ביצועי האתר. למשל, יהיה כדאי לבדוק מתי והיכן הגולשים מחליטים לנטוש את האתר שלכם. יש לכם (להורדה באינטרנט) תוכנות וכלים דיגיטליים שניתן להשתמש בהם, לעיתים אפילו בחינם. אם אתם רוצים לבצע סקירה מלאה של ביצועי האתר, תוכנת SCREAMING FROG עשויה לסייע לכם. ואם אתם מתקשים איתה, מקצועני קידום אתרים יעמדו לצידכם. רק נותר לכם לבחור בחברת הקידום הנכונה.

 

 

מחשב נייד

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו