חיפוש

בניית אתר באמצעות קוד או בעזרת מערכת ניהול תוכן – יתרונות וחסרונות

אנו מקבלים פניות מעשרות לקוחות שמגיעים אלינו מבולבלים ותוהים מה כדאי – לבנות את האתר באמצעות קוד פתוח או בעזרת מערכת ניהול תוכן כדוגמת וורדפרס.

על מנת להסיר את הבלבול מראשכם, שינסו את הידיים, פתחו דף חדש בוורדפרס, והתחלנו לכתוב – אלו היתרונות והחסרונות שחובה להכיר אודות אתר שנכתב בקוד ואתר שנכתב באמצעות מערכת ניהול תוכ

 

בניית אתר באמצעות קוד

בניית אתרים עד לפני כ – 8 שנים הייתה מבוססת אך ורק על קוד נקי. כלומר, כאשר עסק חדש רצה לבנות אתר, היה עליו לבנות למתכנת שיודע לכתוב בשפות ווב כדוגמת HTML, CSS ו JAVASCRIPT על מנת שהאחרון יבנה לו אתר בהתאם לדרישות שלו.

מאז ועד היום, בניית אתרים באמצעות קוד היתה ועודנה עסק משגשג ומרשים. עם שלל ספריות חדשות, שפות מתקדמות ואלמנטים מרשימים, באמצעות קוד, ניתן לבנות אתר מפואר, חזק, מהיר ועם שלל פונקציות שמביאות את שנת  2030 ל – 2020.

איש קידום

 

אם כך מה היתרונות של בניית אתר באמצעות קוד

  1. אין מסגרת ואין גבול – בעת כתיבה בקוד נקי, למתכנת יש יד חופשית ליצור, לבנות, לתקן, לשכתב, להעתיק ולשפר. כיום, באמצעות קוד ניתן לבנות כל סוג של אתר. בין אם אתר פשוט מאוד שמכיל מספר עמודים בלבד ובין אם אתרים סופר מורכבים שדומים יותר למערכות מתקדמות של נאס"א מאשר אתר פשוט למאמן כושר.
  2. מתאים לאתרים מתקדמים במיוחד – אם אתם זקוקים למערכת שעוד לא נראתה לפני כן בישראל או בעולם, אם אתם רוצים ליצור שירות ייחודי, שלא קיים לו כרגע פלאגין בוורדפרס, אתר באמצעות קוד, יעניק לכם פתרון מושלם.
  3. יש טמפלטים מוכנים – גם קוד פתוח כבר לא צריך לכתוב מ – 0. בזכות קוד פתוח, למתכנת שלכם יש גישה למליוני תבניות ומוצרים מוכנים, בדוקים ועובדים באינטרנט. כלומר, אם בעבר על מנת לבנות תפריט או סליידר היה צריך לכתוב קוד מהתחלה, היום ניתן להוריד ספריית קבצים שמכילה את הקוד לאותו תפריט או סליידר. 5 דקות וזה מוכן.

 

בניית אתר באמצעות מערכת ניהול תוכן.

מערכות ניהול תוכן כדוגמת וורדפרס, וויקס, שופיפי, מג'נטו ועוד, מאפשרים לעצב ולבנות אתרים פשוטים ומתקדמים ללא צורך בתכנות.

אותן מערכות ניהול תוכן, מאפשרות באמצעות שימוש בעכבר בלבד, להתקין תוספים, לשנות עיצובים ולעדכן גרסאות.

כיום, וורדפרס בלבד שולט ב 30% מהאתרים.

אם כך מה היתרונות של בניית אתר באמצעות מערכת ניהול תוכן.

  1. אין צורך בידע טכני – מערוכת ניהול תוכן מאפשרות לכל בעל עסק ולכל בלוגר, לבנות אתר יפה, מרשים ועובד ללא כתיבה של שורת קוד אחת.
  2. מחיר – עבור הקמת אתר באמצעות מערכת ניהול תוכן תשלמו כחצי מחיר מאתר שנבנה באמצעות קוד.
  3. אין תלות – אתם לא תלויים במתכנת אחד, שניים או שלושה שיעשו את כל הפרויקט. בזכות שלל פלאגינים, תבניות ואלמנטים תהיו חופשיים לבחור אם לעבוד על האתר בעצמכם או לקחת בונה אתרים כזה או אחר.
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו