חיפוש

במה תורם מספר מקוצר לעסקים?

מספר מקוצר נחשב כבר שנים למספר שימושי ביותר בעיקר עבור עסקים שונים. המדריך הנוכחי יצא לבדוק אחת ולתמיד במה המספר המקוצר תורם לעסקים. אם אתם בעלי עסק מכל סוג שהוא, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי באופן מעמיק ותגלו אחת ולתמיד במה המספר הזה תורם ולמה כולם בוחרים להשתמש בו?

 

תכירו תחילה את האנשים שעומדים מאחורי מדריך זה

רגע לפני שנציג בפניכם את התרומה של מספר מקוצר לעסקים, ראוי שנציין בפניכם מי הם אלו שסייעו לנו להגיע אל המסקנה המדוברת בנושא. מדובר ב – 2 סוגי אנשים שונים:

  1. אנשי עסקים שיש להם מספר מקוצר מעל ל – 10 שנים
  2. לקוחות שיוצרים קשר על בסיס קבוע עם עסקים שיש להם מספר מקוצר

הגענו אל האנשים הללו לאחר שערכנו סקר מקיף בנושא בקבוצת פייסבוק שמרכזת את שני סוגי האנשים הללו בתוכה. זו ההזדמנות להודות לכל מי שלקח חלק. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

אז במה תורם המספר המקוצר לעסקים? תרומה מספר 1

מספר מקוצר מוכר עבור רבים כמספר כוכבית. הם בדרך כלל נשמעים כסינגלים או מוצגים ברחבי המדיות השונות, למשל:

  • רדיו
  • טלוויזיה
  • עיתון
  • ברחבי הרשת

רבים בוחרים לקבל מספר כוכבית לעסק שלהם בגלל שהדבר מאפשר ללקוחות נוכחיים ולקוחות פוטנציאליים לזכור את המספר שלהם בקלות וללא כל מאמץ.

 

אז במה תורם המספר המקוצר לעסקים? תרומה מספר 2

התרומה השנייה נוגעת כמובן לתחום המכירות. הרי אי אפשר לדבר על תרומה של דברים שונים לבתי עסק מבלי לציין את העניין הכלכלי. עסקים שבוחרים להשתמש במספרים מקוצרים מקבלים הרבה יותר פניות מעסקים מתחרים שאין להם מספר מקוצר. שכן, הלקוחות זוכרים את המספר בקלות, בזמן שהמספר של החברה האחרת כולל 9 ספרות, מי זוכר היום טלפונים כאלה בעל פה?

 

סביר להניח שאתם יכולים לדקלם לפחות  3 מספרים מקוצרים

רגע לפני שאתם מגיעים אל סיום המדריך, בואו נשחק משחק קצר. תעצרו לרגע את שטף הקריאה של המדריך הנוכחי ותנסו להיזכר תוך 10 שניות מהם המספרים המקוצרים שאתם זוכרים. סביר להניח שאתם זוכרים לפחות 3 כאלה. אנחנו ניסינו לשחק במשחק הזה עם קולגות מהמשרד וראינו שרבים מאתנו זוכרים את המספר המקוצר של הבנק, שירות המשלוחים של הסופר שלנו וחברת הביטוח. הדבר הראה לנו שבאמת יש פה עניין מאחורי המספרים המקוצרים שמניב לבעלי העסקים לא מעט יתרונות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת במה תורם מספר מקוצר לעסקים. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם פשוט להעביר אותו הלאה או לבחור מספר מקוצר עבור העסק שלכם שיגדיל את מספר הפניות וכמובן שגם את כמות ההכנסות. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

מכשיר טלפון

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו