חיפוש

אתם תותחים בפוקר? כך תקדמו את עצמכם

פוקר הוא אחד המשחקים הכי פופולריים בעולם כולו! מדובר במשחק מדהים שמשלב אסטרטגיה חכמה עם פסיכולוגיה מעמיקה וקצת מזל. אם אתם משחקים פוקר אתם יודעים כמה זה משחק כיפי ומדהים. פוקר הוא משחק שלומדים בחמש דקות אבל מתמקצעים בו כל החיים. אתם משחקים פוקר כבר כמה תקופה? אתם מרגישים שממש השתפרתם ואתם תותחים? בא לכם לקדם את עצמכם עוד ולעלות לרמה מקצועית? אספנו לכם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לקדם את עצמכם ולהפוך את עצמכם למקצוענים ממש!

 

טיפים שיקדמו אתכם בפוקר ויהפכו אתכם למקצוענים ממש!

אימון

כמו כל דבר אחר בחיים גם פוקר דורש הרבה אימון. ככל שתתאמנו יותר רמת המשחק שלכם תלך ותעלה. תוכלו להתאמן עם חברים בערבי משחק ידידותיים. בנוסף כיום בעידן האונליין הנפלא יש לכם גם את היכולת להתאמן בבית מול המחשב. הימורים באינטרנט בקזינו אונליין הם פשוטים מתמיד היום ויכולים לקדם את מיומנות המשחק שלכם בצורה משמעותית. זו דרך כיפית להתמקצע במשחק המעולה הזה. כך תוכלו ללמוד את פרטי המשחק הכי קטנים ובכך לקדם את עצמכם.

פּוֹקֶר

פוקר פייס

כל שחקן פוקר חייב פוקר פייס מעולה. פוקר פייס טוב עוזר לכם לשלוט במשחק, מבלבל את היריבים שלכם ומאפשר לכם לנצח ידיים טובות ואפילו ידיים פחות טובות. אין להקל ראש בחשיבותו של פוקר פייס מוצלח ולכן צריך להמשיך להתאמן עליו כל הזמן. אולי זה נשמע קצת מוזר אך תוכלו להתאמן בבית מול המראה.

שימו לב שאתם מסגלים תגובה אדישה למתרחש. עליכם לייצר מצב בו אף אחד לא מבין אם קיבלתם יד טובה ואתם מתרגשים, או שמא נחלתם אכזבה. אתם תדעו שהפוקר פייס שלכם מושלם כשגם החברים הכי טובים שלכם לא יוכלו להבין מה אתם מרגישים!

 

חדדו את האסטרטגיות שלכם

שחקני פוקר טובים עובדים על האסטרטגיות שלהם כל החיים. הנה כמה רעיונות לאסטרטגיות מעולות שיעלו את רמת המשחק שלכם לרמה אחרת:

 

לימדו את היריבים שלכם

שחקנים טובים מתבוננים על היריבים שלהם ולומדים איך הם משחקים. הם מבינים שידע זה כוח. לכן תמיד כשאתם משחקים התבוננו בשחקנים האחרים ושאלו את עצמכם – מתי ואיך הם מהמרים? איך הם מתנהלים כשיש להם יד טובה? מתי הם מבלפים? תשובות לשאלות האלה יעניקו לכם המון מידע ויהפכו אתכם לשחקנים הכי חזקים בשולחן.

 

קפלו ידיים

אם תסתכלו טוב שחקנים טובים ומנוסים מקפלים ידיים לא מעט פעמים במשחק. הם מחכים ליד טובה באמת כדי לשחק ולא ממהרים להכנס בכל סיבוב. זה מאפשר להם להכנס עם ידיים טובות באמת, ללמוד את היריבים ולשחק בנחת. אמצו את האסטרטגיה הזו ויכולת המשחק שלכם תשתפר פלאים.

 

השאירו את המחשבות מחוץ לשולחן הפוקר

כשאתם משחקים התרכזו במשחק. נסו להכנס לזון ולהיות בפוקוס מלא. ככה תהיו חדים ותדעו איך לשחק בצורה הטובה ביותר. אז התמקצעות נעימה! ותהנו מהלמידה ומהמשחקים עצמם!

פּוֹקֶר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו