חיפוש

אתם בונים דף נחיתה או אתר לעסק? מה חשוב לדעת

אם אתם מנהלים או מקימים עסק, חשוב לדעת שבשנת 2024 דף נחיתה או אתר אינטרנט עסקי הוא כבר לא רק תוספת אפשרית אלא כלי חיוני עבור כל סוג של עסק. דף נחיתה או אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב היטב מהווה כרטיס ביקור של העסק כלפי העולם, ויכול וכו..

 

מטרות ויעדים

ממש כמו לקראת הקמת העסק עצמו, גם בתחילת תכנון אתר האינטרנט – חשוב להגדיר את המטרות והיעדים של האתר. ההגדרות האלה יעזרו לכם לקבל החלטות גם בנוגע לתחומים אחרים, כמו הפלטפורמה של האתר ואופן עיצובו. כדאי שתשאלו את עצמכם:

  • מה אתם רוצים להשיג באמצעות האתר?
  • האם אתם מעוניינים באתר שמנגיש מידע בלבד או בחנות מקוונת לכל דבר?
  • האם יש לכם מטרה של בניית קהילה מקצועית או חברתית סביב העסק והאתר?

בונה אתרים מקצועי ידע להשתמש במידע הזה ולבנות אתר שיענה על המטרות באופן מיטבי.

מטרות

פלטפורמה אינטרנטית

בנוסף להקמה מקצועית של אתר אינטרנט, קיימת גם האפשרות להקים אתר שמבוסס על תבניות קיימות של אחת מהפלטפורמות האינטרנטית כמו וויקס, וורדפרס ואחרות. הפלטפורמות מאפשרות הקמת אתר יעיל, פעיל ומעוצב גם ללא ידע טכני. חשוב לזכור שבחירה באתר שבנוי על פלטפורמה כזו היא ויתור על גמישות ושליטה מלאה, שאפשריות רק בבניית אתר מקצועית. במקרים רבים גם בוני אתרים מקצועיים ישתמשו בתבניות קיימות, אבל כאן יש למפתח גמישות גדולה הרבה יותר.

 

דף נחיתה

דף נחיתה נחשב לכלי יעיל מאוד להשגת מטרות ויעדים רלוונטיים כמו מבצע נקודתי, פרויקט הרשמה לאתר או לניוזלטר. חשוב לזכור שפעמים רבות דף הנחיתה, אליו מגיעים הגולשים לאחר לחיצה על פרסומת או מודעה, הוא העמוד הראשון שהם רואים, ולכן חשוב לדאוג לבניית דף נחיתה עבור כל אירוע עסקי וכן להקפיד שדף הנחיתה יהיה ברור וממוקד, יעוצב באופן אטרקטיבי ומנוסח כקריאה לפעולה.

 

תוכן

  • תוכן איכותי הוא המפתח להצלחת האתר ובהמשך גם להצלחתו של העסק.
  • חשוב לדאוג שהתוכן באתר יהיה מאורגן באופן הגיוני, מנוסח כראוי, רלוונטי, שימושי ואמין.
  • הקפדה על תוכן איכותי ופרסום קבוע של תוכן חדש, תקדם את האתר באופן טבעי גם במנועי החיפוש.

 

קידום אתרים

  • יש מספר מסלולים שמאפשרים לשווק את אתר האינטרנט – ניתן להסתמך על תוכן בלבד אבל זהו מסלול ארוך במיוחד. אפשר לשלב פרסומים ברשתות החברתיות ובאתרים אחרים וניתן גם לבצע קידום אתרים ממומן ושאינו ממומן.
  • פרסום ממומן מציג למחפשים מילות מפתח מסוימות, ופרסומות רלוונטיות.
  • עבודת קידום ושיווק מקצועית תאפשר קידום אתרים מכל הסוגים, לפי ההתאמה והצורך.

 

לסיכום

אתר אינטרנט איכותי, נגיש ושימושי יכול לתרום הרבה לעסק שלכם ולהפוך לנכס בפני עצמו. לכן חשוב להקפיד על תכנון קפדני ועל ביצוע מקצועי.

אתר לעסק שלך

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו