חיפוש

איך תפרסמו בקלות את העסק שלכם בדיגיטל

עולם השיווק והפרסום הסתכם בעבר במודעות בעיתונים, שלטי חוצות והנחת פלאיירים בתיבות הדואר של תושבי המדינה. אולם היום, בעקבות פריצה חסרת תקדים של מוצרים טכנולוגיים ומגוון פלטפורמות אינטרנטיות נגישות, עולם השיווק והפרסום הוא כמעט וחסר גבולות, עם אפשרויות בלתי מוגבלות של הגעה אל הלקוחות. בין אם מדובר על שליחת הודעות לתיבת המייל של הלקוחות, שליחת הודעות טקסט אל המכשירים הניידים או פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – קל היום בהרבה יותר להגיע אל הלקוחות שלכם וגם אל לקוחות חדשים. אז איך תפרסמו בקלות את העסק שלכם בדיגיטל? בשנת 2020 מדובר על משימה קלה יותר מאי פעם, ובואו נבין איך אפשר להביא אותה לידי מימוש.

 

על יד כל תיבת דואר נמצא גם פח אשפה

העולם כבר כמה שנים צועד אל עבר הדיגיטל בצעדי ענק. אם תסתכלו היטב בשכונה שלכם או בשכונות הסמוכות אליכם, תוכלו לראות שעל יד כל תיבת דואר מונח פח אשפה קטן. למה פח האשפה הזה משמש אתם שואלים? פשוט מאוד – מושלכות אליו כל המודעות הפרסומיות שמונחות בתיבות הדואר של הדיירים.

ולמה זה קורה? כי היום התקדמנו. אנשים לא אוהבים לקרוא וגם אם הם קוראים – אז הם מעדיפים כמה שפחות. העניין הזה, חוסר הסבלנות והקוצר המשווע בזמן, יצרו צורך גדול בפרסום מיידי, קצר, קולע ולעניין. לכן, פלטפורמות הדיגיטל השונות משרתות את הצורך הזה בצורה מושלמת. ואיך זה קורה?

 

איך תפרסמו בקלות את העסק שלכם בדיגיטל

כדי לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל המסרים הקצרים והמדוייקים הם לא פחות ממושלמים. מדובר כאן על בערך 120 תווים שבהם אתם צריכים לתפוס את הלקוחות שלכם, ולא רק אותם – אלא גם את הלקוחות הפוטנציאליים החדשים שלכם. פוסטים בפייסבוק, לדוגמה, שנכתבים עם מעל ל-120 תווים, ימצאו את עצמם מסופחים לכפתור ה-"see more", שעליו, לצערנו, מעט מאוד אנשים לוחצים. ומה התוצאה? אדם אחד פחות שמתעניין בכם.

לכן, כדי לפרסם בקלות את העסק שלכם בדיגיטל, תצטרכו קודם כל מוח שיווקי מבריק שיצליח להכניס את הרעיון הגדול שלכם אל כמה מילים קצרות ומדוייקות.

 

וגם הפלטפורמה חשובה

בכל מה שקשור בפרסום העסק שלכם בדיגיטל, לא רק המסר הוא חשוב, אלא גם הדרך. אם תבחרו פלטפורמה שתסייע לכם להגיע למגוון רחב של אנשים כמו מערכת דיוור או קידום ממומן בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם – הסיכוי שתגיעו ליותר קהל יעד רלוונטי גדל מאוד. המערכות הללו מאפשרות לכם לבצע פילוח אוכלוסין, ולהגיע לקהל יעד ספציפי שאליו אתם מכוונים.

העסק שלכם נמצא בתל אביב? כוונו את הפרסום לאנשים שגרים בערים כמו רמת גן, גבעתיים, קריית אונו ועוד. אנשים שגרים קרוב ישמחו להגיע אל העסק שלכם ולרכוש ממנו, ומי יודע – אולי גם לספר עליו הלאה לעוד חברים ובני משפחה, ולכן יישאר רק לקצור את הפירות ולהנות. בהצלחה!

איש דיגיטל

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו