חיפוש

איך תגלו האם מגיע לכם קצבת נכות כללית דרך האינטרנט

יותר מידי אנשים אינם מודעים לכך שעל פי חוק הם זכאים לקצבת נכות כללית, מדובר בהליך שלם שצריך לעבור בשב יל לקבל את הזכאות, אך יש מקרים רבים שמביאים אדם להיות זכאי לכך. אין צורך לעשות טלפונים, לא צריך ללכת לבקר בכל הרשויות, יש מידע נרחב אונליין לרשותכם, דם תוכלו למצוא את כל הפרטים והקביעות על הפי החוק המובילים לזכאות לקבלת קצבת נכות כללית. בואו להבין איך כל הדבר הזה עובד, מי יכול להיות זכאי ואיך תוכלו גם אתם לדעת אם אתם זכאים לקבלת קצבת הנכות.

 

יכול להיות שמגיעה לך קצבת נכות כללית

אם אתם סובלים ממחלה כלשהי, ליקוי בריאותי שפגע בבריאותכם, נכות, מגבלה גופנית שפוגעת ביכולת שלכם להשתכר, אז יכול מאוד להיות שמגיעה לכם קצבת נכות כללית. מדובר בקצבה שניתנת על ידי המוסד לביטוח לאומי, והיא יכולה לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם, ולהקל רבות על ההתמודדויות המורכבות השונות בחייכם. שימו לב שמקבלי קצבת נכות גם עשויים להיות זכאים להנחות והטבות נוספות מהרשויות.

 

מהי קצבת נכות כללית

בעצם, מדובר בקצבה חודשית מהמוסד לביטוח לאומי, עבור כל מי שאינו יכול להשתכר בגלל המצב הרפואי שלו. גובה הקצבה נקבע בהתאם למצב הרפואי, לחומרה, ולאחוזי הנכות שנקבעו לכם דרך הוועדה הרפואית.

 

מי זכאי לקבל אותה

הזכאים לקבלת קצבת הנכות הכללית הם אלו שלא יכולים לעבוד או שהופחתה היכולת שלהם להשתכר בשישים אחוזים מהממוצע בשוק. חייבים להיות תושבי הארץ, בני שמונה עשרה עד גיל פרישה, הכנסה מתחת לשישים אחוזים מהשכר הממוצע, נכות רפואית שנקבעת על ידי הוועדה הרפואית העומדת על שישים אחוזים או יותר, או אחוזי נכות משוקללים, ודרגת אי כשירות שגם היא נקבעת דרך הוועדה הרפואית.

 

מידע רב באינטרנט

שימו לב שתוכלו למצוא באינטרנט את כל המידע על המצבים הרפואיים השונים שיכולים להפוך אתכם לזכאים לקצבת הנכות. לא מדובר בעניים מסובך בכלל, המידע נגיש ומפורט היטב ברחבי האתרים השונים, גם מאנשים שחוו זאת בעצמם ועברו את התהליכים וגם דרך האתרים של ביטוח לאומי, וזכויות בכלל. בסופו של דבר יש פרמטרים מסודרים שניתן לבדוק אם אתם עומדים בהם וכך להבין היכן אתן נמצאים ואם קיימת עבורכם זכאות לקצבה.

 

ייעוץ אונליין

אין סיבה שתעשו את זה לבד, בטח אם אתם מתמודדים עם נכות, עלויות, פגישות רפואיות שונות וכדומה, התהליך לקבלת קצבת הנכות שמגיעה לכם לא צריך לעשות את בעצמכם. יש מרכזי ליווי רבים, שיכולים לתת לכם ייעוץ בכל שלב בתהליך, לבנות אתכם את התיק, לוודא שאת אוספים את כל המסמכים הנדרשים, וינחו אתכם בדרך בכדי שתוכלו לקבל את מה שמגיע לכם ואתם זכאים לו מהמדינה.

 

לסיכום

קצבת נכות כללית זה דבר שיכול לעזור להמון אנשים שמתמודדים עם כל מיני בעיות רפואיות בהיקפים ונסיבות שונות, הדרך לשם נראית מפוזרת, אבל ברגע שמבינים את הדקויות, יודעים איך להגיע לשם. כל המידע נגיש לכם, הדרך בנויה וברורה, ברגע שתיכנסו לזה, תראו שיש המון אמצעים שיוכלו לסייע לכם בדרך ולהוביל אתכם לקבל את מה שמגיע לכם על פי החוק במדינה.

איש משפט

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו