חיפוש

איך עיצוב משפיע על המכירות?

כיום ישנם אתרי אינטרנט רבים וכולם מתחרים זה בזה. הקריטריון המשפיע ביותר על הצלחתו של האתר הוא העיצוב שלו, נשמע לכם מוזר? ממש לא.

באינטרנט הפתגם – ,אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו" לא ממש תופס.

העיצוב, הצבעים, הססגוניות והחיות הם אלה שימשכו אליכם את הלקוחות שלכם.

ההתנהגות של הגולשים באינטרנט דומה להתנהגות של אדם שמזמין המון מנות במסעדה כי הוא "אוכל עם העיניים" – הוא מקשיב למה שמושך אותו מבחינה ויזואלית ולא בהכרח

מבחינה רציונלית.

 

השיטוט באינטרנט

גולשים באינטרנט לא חוקרים לעומק כל מודעה ואתר שהם מגיעים אליהם. הם מרפרפים בצורה מהירה בין האתרים השונים ומדלגים במהירות על אלה שלא מעניינים אותם במיוחד. על מנת להפוך לאתר מוכר אתם צריכים לעניין את הגולשים בצורה מהירה כדי שהם יתרשמו מהאתר בשניות הבודדות שהם מקדישים לו בעת הרפרוף. הדרך היחידה לעניין את הגולשים מהר היא דרך העיניים שלהם, כידוע מהירות האור היא המהירה ביותר. אתם חייבים להשקיע בעיצוב כדי שאנשים יתעכבו על האתר שלכם.

 

שוק גלובאלי

דמיינו לעצמכם רחוב שיש בו שוק ענק בו כל החנויות מכל העולם מוכרות את החפצים שלהם. השוק מתפרס לאורך רחוב ענקי שקשה לחצות את כולו והתחרות בו היא קשה. האינטרנט זהה לתיאור הזה, רק שהוא מתרחש באופן דיגיטלי. התחרות באינטרנט היא כמעט בלתי אפשרית, אין אתר שמציע מוצר בלעדי ומקורי. כל מוצר שתחשבון עליו מוצע בהמוני אתרים שמתחרים על ההצלחה הגדולה ביותר. על מנת לנצח בשוק הזה אתם חייבים ליצור רושם ראשוני עוצמתי על ידי עיצוב מושך ומסקרן. המנצח הוא לא בהכרח מי שמגיש את המוצר הטוב ביותר, אל  מי שמעצב את האתר שלו בצורה הטובה ביותר.

 

יותר מכירות

מוך מחקרים ובדיקות לומדים כי עיצוב יפה ומושך גורם ליותר קניות. למשל, כיום הלוגו של רוב רשתות העיצוב צבוע בשחור ולבן, למה זה? כי זה הצבע הפופולרי בעת המודרנית והוא זה שיגרום ללקוחות לרצות לקנות. אנשים רוכשים מוצרים במקומות שנראים טוב ומושכים את העין , לכן המיתוג והפרסום שלכם צריכים להיות בראש סדר העדיפויות של העסק.

 

עידן תחרותי

אנחנו חיים בתרבות צרכנית מאוד בה כל אדם מנסה להרשים את האחר במוצרים אותם הוא קונה. כל אחד מנסה לקנות בחנות הכי יפה, עיצובית ואופנתית. כדי להתאים אתכם לתחרותיות הזאת ולהצליח למכור עליכם לעצב את האתר שלכם בצורה יוקרתית ומושכת.

 

לסיכום

התרבות משקפת את החברה בצורה הטובה ביותר. כיום המוטיב המרכזי בתרבות הוא צרכנות. אנשים מכל העולם משוטטים באינטרנט כדי להשביע את תשוקת הקניות שלהם, והם מחפשים אתרים שמעוצבים בצורה מושכת ומסקרנת. אם אתם מחפשים חברה שתעצב לכם את האתר תוכלו להיכנס לקישור של חברת אונליין שמונליין.

עמוד אינטרנט

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו