חיפוש

איך עובד תהליך הדרופשיפינג ומה היתרונות בו

המעבר הנרחב של המסחר לזירה המקוונת הפך את הדרופשיפינג לאחת משיטות המסחר המוכרות והנפוצות ביותר. שיטה זו מאפשרת ליזם לשמש כמתווך בין הקונה לבין הספק, באמצעות חנות וירטואלית עצמאית או באמצעות פתיחה של זירת מסחר באיביי, אמזון, וכדומה.

אלו המעוניינים להתחיל לסחור בצורה זו צריכים להכיר את היתרונות של השיטה, אך גם את הדרישות שלה. במאמר זה נבקש להמחיש את תהליך הדרופשיפינג וכיצד הוא מתבצע בפועל.

 

למה לפתוח עסק של דרופשיפינג

הקמת עסק של דרופשיפינג, בשונה מעסק אחר, היא פשוטה מאוד ברמה המסחרית. המשלוח מטופל מההתחלה, והוספת מוצרים חדשים לקטלוג העסקי נעשית בכמה קליקים במחשב.

בנוסף, הסיכון להפסדים כלכליים משמעותיים קטן, מפני שהיזם לא צריך לשלם עבור מלאי או מקום לאחסון. אם תזהו כי המוצר שאתם מבקשים למכור נעשה פחות מבוקש, תוכלו פשוט לשנות אותו.

יתרון בולט נוסף הוא עלויות ההפעלה המינימליות – ניתן לקנות רק את הכמות שאנחנו יודעים כי ביכולתנו למכור, וספקים רבים לא יבקשו השקעה ראשונית מהצד שלכם.

 

מה כן צריך?

עבור הדרופשיפר המתחיל נדרש קודם כל חיבור אינטרנט מהיר וחזק. אם בחרתם לעבוד בזירת מסחר אינטרנטית באחד מאתרי המסחר המוכרים כמו איביי או אמזון, פתיחת החנות היא תהליך קצר מאוד.

אם בחרתם לפתוח חנות עצמאית תידרשו למעט יותר זמן וסבלנות, וגם להשקעה כספית ראשונית. חשוב לדעת כי על אף שדרופשיפינג היא שיטת מסחר המאפשרת פרנסה ראויה מהבית, רק אלו השואפים להתמקצע בה באמת ולהתמיד בה יקצרו את הפירות.

תבחרו ספקים טובים ואמינים, ובמקביל התמקדו בנישה מקצועית אחת. כך תוכלו לייצר מעמד של חנות וירטואלית אמינה ואיכותית.

 

הקמת עסק דרופשיפינג ב-5 שלבים

לוגיסטיקה 

יש לעבור על הניירת ההכרחית וללמוד כיצד מקימים את העסק. בחירת שם, החלטה על מבנה עסקי המתאים לצרכים שלכם, רכישת מספר זיהוי מעסיק לצרכי מס, וקבלת רישיונות עסקיים.

 

בחירת נישה 

חשבו על מה מעניין אתכם, מה מעניין את הלקוחות, ותבחרו נישה! ההחלטה תשפיע גם על השיווק העסקי.

 

מציאת ספק 

ברגע שבחרתם נישה, יש לבחור ספק שמוכר מוצרים לדרופשיפינג מתוך הנישה שלכם. התמקדו בניסיון של הספק, בעמלות שהוא לוקח, באיכות המשלוח והמוצרים, ובעסקים אחרים שהוא עובד איתם.

 

בניית החנות 

ע"י שירות בניית אתרים או ע"י פתיחת זירה באתרי המסחר המוכרים.

 

שיווק 

קידום החנות ברשת ע"י מודעות, מדיה חברתית, דוא"ל, ומנועי חיפוש.

 

לסיכום

התחרות בתחום הדרופשיפינג עשויה להיות מאתגרת, אך הדרך הטובה ביותר ליצור בידול ביניכם לבין המתחרים הוא חשיבה על קונספט ממוקד, שיתוף פעולה עם ספק איכותי, והשקעה רבה במאמצי השיווק שלכם.

החלום ליצירת הכנסה גבוהה, נטולת סיכונים, באופן המאפשר עבודה עצמאית מהבית יכול להתגשם ע"י שיטת הדרופשיפינג, אם עושים אותה נכון.

בהצלחה!

קניית מוצר

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו