חיפוש

איך ניתן למצוא מכשיר טלפון כשר דרך האינטרנט?

טלפונים כשרים הם מוצר מבוקש מאוד והסיבה לכך ברורה. איפה ניתן לרכוש טלפונים כשרים ואיכותיים לשימוש אישי או אפילו לילדים? איך נהיה בטוחים שהוא מאובטח כיאה? האם יש טלפונים כשרים עם גישה לאפליקציות?

 

טלפונים כשרים – וויסטק

פלאפון תומך כשר ניתן להשיג גם בחנויות וגם דרך האונליין באתר של וויסטק סלולר ופתרונות תקשורת. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים של פלאפונים תומכי כשר: נוקיה, סייפ, פירסט פון ועוד. המחירים של טלפונים תומכי כשר באתר נעים בין 200 ₪ ל1080 ₪ בהתאם לצורך שלכם ועל מנת לספק למגוון האוכלוסייה פלאפון כשר.

 

מה זה פלאפון כשר?

סלולרי כשר הוא שם לקו או למכשיר סלולרי שנמצא בשימוש בעיקר במגזר החרדי – דתי והוא מאושר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת. במכשירים אלו אין תוכנות המצויות ברוב המכשירים הסלולרים הרגילים כמו גלישה ושימוש באפליקציות המבוססות על אינטרנט, מצלמה, רדיו, מוזיקה, משחקים וקבלה ושילוח של מסרונים.

 

מהם הרכיבים עליהם מבוסס המכשיר הכשר?

  1. קו טלפון שהתבצעה בו חסימה של שירותים בלתי רצויים.
  2. מכשיר סלולר בו נחסמו בחומרה עצמה ובתוכנה חלק רחב של המאפיינים.

בעקבות חתימת ההסכם בין ועדת הרבנים לענייני תקשורת וחברות התקשורת השונות, קווים כשרים כבולים לחלוטין למכשירים כשרים ולהם גם קידומת מיוחדת (כשרה).

קיימים סוגים של מכשירים כשרים שמאושרים על ידי הגופים הנ"ל ויש בהם גישה לאינטרנט כשר או אפליקציות מסוימות. מכשירים אלו נקראים בדרך כלל בשמות כמו: סלולרי מפוקח\ מושגח\ מוגן.

 

מי הם ועדת הרבנים לענייני תקשורת?

ועדת הרבנים לענייני תקשורת היא למעשה עמותה חרדית שקיימת משנת 2004 ומטרתה להשאיר את הטלפונים המשמשים לשיחות בלבד ללא התוכנות המודרניות הקיימות.
הנוסף למגבלות על המכשיר עצמו, נערך גם חסימה של מספרים לא כשרים אל המכשירים הכשרים. כאשר אדם עם מכשיר רגיל ינסה לצלצל אל בן אדם בעל מכשיר כשר, תושמע לו הודעה מוקלטת שמודיעה כי "המספר אינו מורשה".

 

למי מתאים מכשיר סלולרי כשר?

עם הקדמה שקיימת כעט, ישנו צורך להשתמש גם באפליקציות המשרתות עניינים כמו עבודה, תחבורה, תקשורת (חדשות) וכו'. ישנם מכשירים שניתן להוסיף עליהם מסלול סינון מיוחד ואכן להנות מכל האפליקציות שיש לרשות הקדמה.
אם כך, למי בכל זאת מתאים מכשיר סלולרי כשר?
התשובה לכך היא ילדים ונוער, שבגיל הזה סקרנים מאוד וגם אין להם כל צורך בשימוש באפליקציות כמו: waze,  או אפליקציות של הבנק, חדשות וכו'.
עוד חתך אוכלוסייה שפלאפונים כשרים מתאימים לו הם המבוגרים שגם ככה לא יסתדרו עם האפליקציות המסובכות ואין להם כל צורך באפשרויות האלו.

 

וויסטק סלולר ופתרונות תקשורת – מכשירים בהתאמה אישית

אפשר להתאים את סוג הפלאפון אל הצורך האישי שלכם מבלי להסתבך. מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו או להגיע אלינו פיזית לחנויות ולקבל ייעוץ אישי.

סלולר

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו