חיפוש

איך מחייגים לאנגליה?

תקשורת בינלאומית הפכה לחלק בלתי נפרד מהעולם הגלובלי בו אנחנו חיים. בין אם אלו ענייניים עסקיים, עניינים אישיים או שמירה על קשר עם היקרים לנו – היכולת לבצע שיחות לחו"ל היא חיונית. אם אתם בישראל וצריכים להתקשר לאנגליה, חשוב להבין את נהלי החיוג ואת קידומות המדינה הנכונות. במאמר הקרוב, נדריך אתכם בתהליך ההתקשרות לאנגליה מישראל, על מנת להבטיח שתוכלו ליצור קשר בקלות.

 

קוד הוצאת שיחה לחו"ל

כדי להוציא שיחות לאירופה, או לכל מקום אחר בעולם, עליכם להתחיל בחיוג קוד היציאה. קוד היציאה מאפשר לבצע שיחות מחוץ למדינה. כמו כן, הקוד משתנה כתלות בחברת הסלולר שלכם, כך שכדי להוציא את השיחה עליכם לבדוק מהו הקוד הרלוונטי אליכם.

 

קידומת מדינת היעד

השלב הבא הוא הזנת קוד המדינה של בריטניה, שהוא "44". כמו כן, קוד זה משמש לזיהוי אנגליה כמדינת היעד. בהתאם, לאחר חיוג קוד היציאה שמתאים לחברת הסלולר שלכם, חייגו "44" בטלפון שלכם.

 

קידומת אזור החיוג

לאחר חיוג קידומת המדינה של אנגליה, עליכם להזין את אזור החיוג עבור האזור או העיר הספציפית באנגליה שאליהם אתם מעוניינים לחייג. כמו כן, לאנגליה יש מספר אזורי חיוג, שכל אחד מהם מוקצה למקומות שונים.

לשם ההשוואה, גם בישראל יש קידומת לפי אזור, כך שכדי להתקשר למספר קווי באזור הצפון, יש לחייג קידומת שונה לעומת חיוג לאזור הדרום. כדי לעשות סדר, הכנו לכם רשימה קצרה של ערים מרכזיות וקידומת אזור החיוג שלהן:

  • לונדון: 20
  • ברמינגהם: 121
  • מנצ'סטר: 161
  • ליברפול: 151
  • לידס: 113
  • ניוקאסל: 191

אם אתם יודע את אזור החיוג של העיר או האזור באנגליה שאליו ברצונכם להתקשר, הזינו אותו אחרי קידומת המדינה. לדוגמה, אם אתם רוצה להתקשר למישהו בלונדון, חייגו "20" אחרי קידומת המדינה "44".

 

מספר הטלפון

לבסוף, לאחר הזנת אזור החיוג, הזינו את מספר הטלפון הספציפי של האדם עמו אתם מעוניינים ליצור קשר באנגליה. לשם כך, הקפידו לכלול את כל הספרות בצורה נכונה כדי להבטיח התקשרות מוצלחת.

 

תעריפי שיחות לאנגליה

חשוב לציין, תעריפי השיחות לאנגליה בפרט וחו"ל בכלל שונים למדי בין החברות שונות. כלומר, בעוד שתחת השירות של חברות מסוימות יש לשלם תעריפים גבוהים עבור שיחות לחו"ל, חברות אחרות יספקו את השירות במחירים זולים בהרבה.

במידה ואתם מתכננים לבצע שיחות לאנגליה בתדירות גבוהה, כדאי לבדוק לעומק כיצד ניתן להוזיל עלויות ובהתאם לבחור בחברת הסלולר שתוכל לספק לכם את המחירים הזולים ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

לסיכום – כך תחייגו לאנגליה

הוצאת שיחות לאנגליה מישראל דורשת כמה צעדים קלים ופשוטים. על ידי ביצוע רצף החיוג הנכון של קוד היציאה, קידומת המדינה, קידומת אזור החיוג ומספר הטלפון, תוכלו להתקשר בקלות ליעד הרצוי באנגליה. כמו כן, חשוב לוודא מה הם תעריפי השיחות שחברת הסלולר שלכם דורשת, ובמקרה הצורך לעשות את ההתאמות הנדרשות, בהצלחה!

שיחות לאירופה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו