חיפוש

איך לרכוש עציץ בפחית אונליין

מי לא רוצה גינת תבלינים או סתם לקשט את הבית עם עציצים? מעכשיו זה אפשרי ולא רק למי שיש בית פרטי. הפתרון הוא פשוט מאד -עציץ בפחית. הפחית מהווה את האדנית כך שאתם יכולים להניח אותה בכל מקום שתרצו: על אדן החלון, על המדפים בבית או על שולחן הבית המרכזי. בתוך הפחית אתם יכולים לשים את כל צמחי התבלין שעולים בראשכם וכך יהיה לכם בבית ניחוח תמידי של גינה. עציץ בפחית יכולה להיות מתנה יפה לכל אירוע.

 

איך משתמשים

עציץ בפחית מגיע כבר מוכן לשימוש. הפחית מכילה בתוכה זרעים באיכות גבוהה עם אדמה והאדנית שהיא הפחית, אטומה למים. בנוסף, האדמה מווסתת לכמות הלחות והאוויר. כל שנותר לעשות הוא למקם את הפחית במקום עם מספיק אור ולהשקות את העציץ בהתאם להוראות השקיה. ישנו מגוון רחב של סוגי זרעים לכל צמחי התבלין שאתם מכירים: עגבניות שרי, עלי בזיליקום, לימונית , נענע, רוזמרין והרשימה עוד ארוכה.

 

רכישת העציץ אונליין

כמו כל דבר שאפשר לרכוש באינטרנט כך גם את העציץ אפשר. פשוט מקלידים בחיפוש את צמד המילים עציץ בפחית וכבר תקבלו כמה אפשרויות. אפשר גם לחפש באתרים ייעודים שדרכם ניתן לרכוש מתנות אונליין ולמצוא את העציץ כחלק מרשימת מתנות גדולה שיש באתר.

אפשר גם לחפש פחית שיש עליה הקדשה מיוחדת שמתאימה לאירוע לשמו אתם רוכשים את העציץ כמו חג שמח או מזל טוב. במעמד ההזמנה תבדקו את מדיניות המשלוחים כי לפעמים צריך להוסיף דמי משלוח או שצריך להגיע לנקודת דואר קרובה כדי לאסוף את העציץ ולא בהכרח שזה מגיע עד הבית.

 

למה המתנה של עציץ בפחית מתאימה

עציץ בפחית זאת מתנה יפה שיכולה להתאים לכל אירוע וגם כאמור ניתן להוסיף הקדשה על הפחית עצמה. אפשר לקנות את העציץ ליום האהבה, לחג ראש השנה שמתקרב או אפילו לרכוש אותו לעצמכם גם ללא סיבה מיוחדת. עציץ בפחית יכולה להיות מתנה מושלמת עבור מישהו שאתם מכירים שעבר לבית חדש או דירה חדשה. אפשר גם לרכוש עבור המשרד וככה גם יהיה לכם משרד מקושט וגם תוכלו לטפח את צמחי התבלין ולקחת הביתה מתי שזה יהיה מוכן.

 

לסיכום

עציץ בפחית בהחלט מהווה גימיק חדש ומעניין שיכול להוות מתנה מגוונת ומיוחדת. העציץ מאפשר גידול של צמחי תבלין ללא צורך בבית פרטי או גינה. מספיק לשים על החלון עם אור ומים והצמחים יגדלו ויפרחו. אפשר להוסיף הקדשה על הפחית ולהעניק אותה כמתנה למישהו שאוהבים.

אפשר גם לבחור ממגוון צמחי התבלין שיש בהתאם למה שאוהבים ומה שיותר מבשלים אתו. העציצים מגיעים כבר מוכנים עם זרעים ואדמה והפחית עצמה אטומה למים כך שאתם משקים את העציץ המים לא נשפכים למטה.

לקנות סיר באינטרנט

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו