חיפוש

איך לעקוב אחר תזרים המזומנים שלכם אופן דיגיטלי

כל מנהל ופקיד בנק יספרו לכם שיש מספר לא מבוטל של לקוחות שמרוויחים משכורות יפות מידי חודש ועדיין, מוצאים את עצמם בסוף כל חודש במינוס משמעותי.

לצערנו, מכרים שלנו מצאו את עצמם חווים משבר שכזה לאחרונה והם פנו אלינו כדי שנסייע להם.

החלטנו לצאת ולבדוק עם המומחים בתחום מהי הדרך הטובה ביותר לצאת מהמינוס ומה הקשר למעקב אחר תזרים מזומנים באופן דיגיטלי? הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות

לשאלות הללו.

 

רקע אודות אופן איסוף המידע

כדי שנוכל לבדוק מהי הדרך הטובה ביותר לצאת מהמינוס (מבלי ליטול הלוואה) יצאנו להיפגש עם כלכלנים שבקיאים בתחום ויש להם ניסיון רב שנים בו. התברר לנו באופן מפתיע שיש דרך קלה מאוד שכל אחד יכול ליישם אותה, מבלי ללמוד אודותיה קורס מזורז ומבלי לפנות לבעל מקצוע. מדובר באפשרות של מעקב אחר תזרים מזומנים באופן דיגיטלי.

 

מה זה אומר מעקב אחר תזרים מזומנים?

יכול להיות שהמילים הללו שצוינו בכותרת נשמעים לכם לא ברורים או אולי בשפה גבוהה שלא מוכרת לכם. יכול להיות שאם תשמעו את האפשרות של אקסל תזרים מזומנים הדבר פתאום יישמע לכם ברור יותר. ובכל זאת, אנו נסביר לכם בדיוק במה מדובר. מעקב אחר תזרים של המזומנים שלכם זו בעצם דרך קלה ויעילה לבדוק את ההכנסות וההוצאות שלכם מידי חודש. אם גם אתם מעדיפים להימנע מנטילת הלוואה, אתם צריכים לבחור בדרך האורגנית, בזו שמאפשרת לכם להשיג את הכסף שחסר לכם מזה שצפוי להיכנס לחשבונכם בקרוב.

 

איך אפשר לעקוב אחר תזרים מזומנים באופן דיגיטלי?

המעקב אחר תזרים המזומנים הדיגיטלי מתבצע תוך הורדת קובץ אקסל מאתר ייעודי ברשת. לאחר שאתם מורידים את הטבלה, אתם צריכים לציין את ההכנסות וההוצאות שלכם ברובריקות שונות שיופיעו בקובץ, למשל:

  • הוצאות ארנונה
  • הוצאות מים וחשמל
  • הוצאות על שכר דירה או משכנתא
  • הכנסות ממקור עבודה
  • הכנסה מקצבה ועוד

לאחר שתזינו את כל המספרים הללו במקומות המיועדים, אתם תוכלו לראות מה היה גובה ההכנסות שלכם ומה גובה ההוצאות.

 

אבל איך הטבלה תאפשר לכם להגיע ליעד המבוקש?

כדי שתוכלו להגיע למצב שבו אתם לא רק עוקבים אחר תזרים המזומנים, אלא גם מאזנים אותו ואת חשבון הבנק שלכם, אתם צריכים לבדוק אילו הוצאות נחשבות למיותרות ואתם יכולים לקצץ אותן במעט. בכל פעם תקצצו ממקום אחר, עד שתמצאו את עצמכם, בסופו של דבר, מגיעים למצב שבו ההכנסה עולה על ההוצאה.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם וגם אנחנו יודעים איך אפשר לעקוב אחר תזרים מזומנים באופן דיגיטלי ומה הקשר של ההליך הזה למצב כלכלי רעוע. אנו שמחים שקראתם את המדריך הנוכחי שכנראה אפשר לכם לדעת איך תוכלו לצאת מהמינוס. מאחלים לכם יציבות כלכלית ובצלחה.

 

 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו