חיפוש

איך לעצב פוסטים לרשתות החברתיות?

אם אתם כאן סימן שאנחנו לא צריכים להסביר לכם מה החשיבות של עמוד עסקי נגיש, מעוצב, מזמין ואיכותי ברשתות החברתיות. במיוחד באינסגרם שמבוססת ויזואליות לפני הכל. אם יש לכם עסק ואתם משווקים אותו ברשתות אתם חייבים ללמוד איך לעצב ולהיות יצירתיים כל הזמן, או שתעסיקו איש מקצוע. אם בכל זאת אתם רוצים לעשות את זה בעצמכם, הנה כמה טיפים שהלוואי ואנחנו "Dna media" היינו יודעים בתחילת הדרך שלנו:

 

אינסטגרם אינסגרם ושוב אינסטגרם

כמו שאמרנו קודם, אינסטגרם היא פלטפורמה ויזואלית המבוססת תמונות ולאחרונה גם סרטונים ולכן עסקים שיבלטו על פני השאר הם כאלו שיהיו מעוצבים, ייחודיים ובעלי מקצועיות גבוהה. חשוב לדעת, אינסטגרם היא פלטפורמה מכירתית מאוד אם יודעים לשלב אותה עם אתר טוב שבו תתבצע הרכישה עצמה.
בניגוד לאינסטגרם שאתם יכולים לנסות לעצב בעצמכם, בכל הנוגע לתחום עיצוב אתרים אנחנו בDna media היינו ממליצים על איש מקצוע מיומן שיחסוך לכם בזמן. כי מה שווה עמוד אינסטגרם מעוצב מהמם אם האתר מאכזב כשנכנסים אליו?

 

איך לעצב את הפיד בצורה נכונה?

פיד יפה הוא לא רק אסתטי, הוא גם מושך לקוחות ואנשים ומעלה לכם את רמת החשיפה. הנה כמה הנחיות לבניית פיד מקצועי:

  1. לעבוד מתוכנן- העלאת תמונות בצורה ספונטנית היא פריווילגיה של משתמשים רגילים ולא בעלי עסק. תכננו את הפוסטים שלכם, חשבו על פלטת צבעים, שעות, סדר ועקביות.
  2. תערכו את הפוסטים שלכם לפני- תערכו את התמונות כדי לייצר מראה של מצלמה איכותית. הגבירו את הצבעים או אזנו אותם בהתאם לפלטת הצבעים שבחרתם!
  3. השתמשו בכל הכלים שהאינסטגרם מעמיד לרשותכם- השתמשו בלייבים, סטורי, פוסטים, הייליטס, רילס וכל מה שהאינסטגרם יודע לתת לכם כרגע.
  4. רילס זה כלי חשיפה מעולה- השתמשו ברילס כדי לתת ערך למוצר\ שירות שלכם. רילסים מגיעים לאלפי עיניים בסביבתכם ובעולם. השתמשו בזה!

 

אתרי עיצוב חינמיים לפוסטים לפייסבוק\ אינסטגרם:

קנבה: תוכנה מעולה ונוחה שאפשר לעבוד איתה גם מהפלאפון וגם מהמחשב. מציעה גרפיקות ותבניות מעולים לעיצוב של לוגואים, פליירים, פוסטים ואפילו יש רובריקה של עיצוב עטיפות ספרים. סנאפסיד: אפליקציה לעריכת תמונות בעלת כלים כמו: פילטרים, תיקון צבע וניגודיות, העלמת אלמנטים מהתמונה, שיפור נראות, חיתוך וכו'.

אדובי ספארק: מקנה לכם שימוש עם פונטים חינמיים לגמרי, שילוב הטקסט עם התמונה, עריכת תמונות כמו שרק אדובי יודעת. שווה להוריד ולנסות!הדליינר: אפליקציה לעריכת וידיאו, מאפשרת שימוש נוח וקל בדפדפן או דרך האפליקציה. ניתן להוסיף בה אודיו לסרטונים שכבר קיימים ולערוך במקביל בניגוד לממשק שיש באינסטגרם.

 

לסיכום

אז כמו שכבר אמרנו, רשת האינסטגרם היא מכירתית אבל לא בה מתבצעת המכירה. כל ההשקעה שלכם בעמוד האינסטגרם צריכה להגיע לאחר שכבר יש לכם אתר אינטרנט מהיר, קל ונוח שהופך את הקנייה להכי קלה שאפשר עבור הלקוח שלכם. האינסטגרם הוא רק החימום והשיווק שלו, אל תשכחו את זה! Dna media. בנייה ועיצוב אתרים

עיצוב אתרים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו