חיפוש

איך למצוא מגשר גירושין מקצועי אונליין

הליך גירושין בין בני זוג הוא לעיתים מעבר משלב של שותפות לשלב של יריבות. בעוד שמהות הגירושין היא הגעה להבנה כי אין עוד מקום לחיים משותפים, הנגיעה בסוגיות הנובעות מהגירושין כגון חלוקת נכסים, משמורת וקביעת סכום המזונות, עשויות ליצור מאבק קשה וקרע בין הצדדים. בדיוק לשם כך נוצר מוסד הגישור אשר נועד לייצר גשר להסכמה שתפעל לטובת שני הצדדים.

 

מהו תפקידו של מגשר בתחום הגירושין

בין אם מדובר בזוג אשר מסיים את הקשר ללא מחלוקות ובהסכמה על הרכיבים הנובעים מהפרידה ובין אם מדובר בזוג אשר סיום הקשר שלו מלווה בעימות סביב אותן סוגיות ובמיוחד כאשר ישנם ילדים ברקע, המגשר הוא גורם ניטרלי שתפקידו הוא בהבאת הצדדים לידי הסכמה והעלאת גורמים אשר עשויים לעמוד במחלוקת בעתיד וראוי שייפתרו בהווה.

 

הפניה למגשר – בכל שלב של מחלוקת

מתוך ההכרה בצורך ביצירת גשר בין הצדדים להליך גירושין והנפיצות הכרוכה בהליך זה אשר רווי אמוציות, קיימת חובה מצד בתי המשפט לענייני משפחה לנקוט בהליך של גישור בטרם מעבר להליך של תביעה והתנצחות בבית המשפט. עם זאת, הפנייה למגשר יכולה להיות גם באופן פרטי.

היתרון בפניה למגשר, בין אם מטעם בית המשפט ובין אם כזה אשר הפנייה אליו היא באופן פרטי, נוגעת לכל שלב בו מתעוררת מחלוקת אשר נובעת מהליך הגירושין. מחלוקות אלו יכול לצוץ מדי פעם סביב אופן גידול הילדים, היקף המזונות ונושאים נוספים אשר מוטב שילובנו בצורה נאותה וללא התנצחות מיותרת.

 

איתור מגשר ברשת – על מקצוענות אסור להתפשר

כאשר נדרשים שירותיו של מגשר גירושין, יש לעשות מאמץ רב על מנת לאתר מגשר ברמה מקצועית גבוהה. כיום ניתן לבצע חיפוש ברשת האינטרנט ולהתרשם גם מהאתרים של אותם מגשרים מהניסיון שלהם כמגשרים וגם מאזכורם במקומות שונים. בחירת מגשר צריכה להיות לאחר בדיקה יסודית ומעמיקה.

 

היתרונות בשילוב מגשר מקצועי בהליך גירושין

הליך גירושין עשוי להימשך זמן רב. ההליך המתנהל בבית המשפט לענייני משפחה עשוי להימשך חודשים ולעיתים אף שנים, וזאת תוך יצירת חובות הנובעות מייצוג משפטי, אובדן ימי עבודה ולבסוף חלוקת הנכסים על ידי בית המשפט.

הוספת גורם שלישי שהוא חסר פניות ביחס לאינטרס של מי מבני הזוג, שהוא בעל מוניטין מקצועי עשיר וניסיון בפתרון מחלוקות, עשוי להביא לתוצאה מיטבית עבור הצדדים ולחסוך זמן ומתח נפשי המתעורר בהליכים מסוג זה. עו"ד אסתר שלום היא מגשרת מקצועית המנוסה בפתרון מחלוקות בצורה זו.

 

גישור בהליך גירושין – לסיים את המחלוקות בצורה מכובדת

זוג המצוי בסכסוך אשר מעמיק את הקרע ומעדיף בדרך ההתנצחות התמידית,  עשוי למצוא עצמו סחוט רגשית וכלכלית תוך שהוא גורם נזקים לילדים המצויים בתווך. בין אם מדובר בהליך רווי אמוציות ותחושת נקם ובין אם מדובר בהליך בין בני זוג אשר בוחרים לסיים את הקשר באופן מפויס, מהווה המגשר גורם חיצוני אשר יביא לתוצאה הטובה ביותר עבור כל אחד מבני הזוג.

מגשר גירושין

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו