חיפוש

איך למכור מצבר ורטה אונליין

בשנת 2020 ברור לכל בעל עסק שלא מספיק תחזוק של חנות פיזית, וגם לא תחזוק של כמה סניפים. אמנם מדובר כאן על התרחבות נחמדה, אבל עולם הצרכנות של היום דורש הרבה יותר מרק חנויות פיזיות. אנחנו מדברים כמובן על החנויות הוירטואליות, וברור היום לכל מי שרוצה להתקדם ולקחת את החנות או העסק שלו כמה צעדים קדימה חייב לתחזק גם חנות וירטואלית שתאפשר רכישה של מוצרים בצורה מקוונת. במאמר הקרוב נבין איך למכור מצבר ורטה אונליין, ואיך כדאי לעשות את זה בצורה הכי נכונה ונבונה.

 

אם בגדים יכולים להגיע עד הבית – גם מצבר יכול

חלק מכם בוודאי מרימים עכשיו גבה ותוהים למה שמישהו ירצה למכור מצבר ורטה אונליין, ויש לכך סיבה מאוד ברורה.

ראשית, מדובר כאן על מוצר שאנחנו עלולים להיות זקוקים לו ברגעים הכי לא צפויים בחיים.

חלק מהאנשים נאלצים להתמודד עם קריסה של המצבר שלהם באמצע כביש מהיר, בשעות מאוחרות של הלילה או בשעות מוקדמות של הבוקר, או ברגע הכי חשוב ביום שבו כל הילדים כבר נמצאים באוטו לקראת הפיזור בגנים ובבתי הספר, ופתאום הרכב לא מניע.

במקרים כאלו כאשר לא בטוח שיהיה מישהו זמין לקבל שיחה טלפונית, רכישה של מצבר ורטה אונליין יכולה להיות אפשרות נהדרת עם הבטחה שהמצבר יגיע עד למיקום של האוטו.

 

איך למכור מצבר ורטה אונליין

אז בתור חנות למצברים אתם בוודאי מחזיקים בכמה וכמה מצברים כמו מצבר ורטה מקורי במידות אמפר שונות, מצבר שנפ ועוד.

כדי למכור אותם בצורה מקוונת תצטרכו להחזיק באתר אינטרנט נגיש, נוח וידידותי למשתמש, שיאפשר ללקוחות שלכם להיכנס ולרכוש מצבר ורטה אונליין בלחיצת כפתור.

הרעיון הוא להנגיש את כל המידע החשוב דרך אתר האינטרנט, כך שאף לקוח לא ימצא את עצמו עם שאלות נוספות שמצריכות ממנו לבצע פעולות נוספות כמו להרים אליכם טלפון או לגשת לחנות הפיזית שלכם.

החנות הוירטואלית היא המקום לרכז בו את כל המידע החשוב, וגם עמוד עם "שאלות נפוצות" שבו יונחו תשובות לשאלות שבדרך כלל עולות למשתמשים באתר.

 

בכמה כדאי לתמחר מצבר ורטה אונליין?

קנייה של מצבר ורטה אונליין צריכה להיות במחיר שישתלם לכם גם מבחינת המוצר עצמו וגם מבחינת השירות.

בעוד רכישה של מצבר ורטה בהגעה פיזית לחנות לא יצריך מכם שירות מיוחד, רכישה של מצבר ורטה אונליין יכולה להביא איתה עלויות נוספות כמו משלוח, שירות ועוד.

באופן כללי מחירים של מצבר ורטה נעים סביב ה-500 ש"ח ומעלה, בהתאם למידת האמפר, אז כדאי לקחת בחשבון גם הוצאות נוספות שעלולות להיות לכם ולהוסיף אותן למחיר הסופי של מצבר ורטה אונליין.

חשוב לזכור במקביל לא לתמחר את המצבר במחיר גבוה מדי, על מנת שללקוחות יהיה משתלם לקנות דרככם את המצבר.

שיהיה המון בהצלחה!

מכסה מנוע פתוח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו