חיפוש

איך לכתוב TITLE טוב שגוגל אוהב ולמה הוא חשוב

על מנת שתהליך קידום אורגני יתבצע בצורה טובה ומועילה, יש לעקוב אחר מספר עקרונות מפתח. אם תשאלו את המקדמים המובילים בישראל הם יענו לכם שעל מנת לקדם אתר יש צורך בתוכן איכותי, אתר מהיר וידידותי למשתמש ואיך לא – קישורים. יש נקודה אחת קטנה שרבים מהמקדמים שוכחים לתת לה תשומת לב והיא – הטייטל והדסקריפשיין לעמוד.

אם התאמצתם המון בקידום האתר, כתבתם טקסט מושקע, האתר טס, יש לכם המון קישורים ועדיין אף אחד לא מקליק – סימן שיש לכם בעיה ב TITLE או ב DESCRIPTION.

על מנת לשפר את הדירוג של הדפים ועל מנת לקבל אחוזי CTR (קליקים) גבוהים יותר, אנו נקדיש את המדריך הבא לשאלה "איך לכתוב TITLE טוב שגוגל אוהב ולמה הוא חשוב"

 

מחשב נייד

נעים מאוד – הכירו את ה TITLE של גוגל

ראשית נתחיל מהסבר קצר על ה – TITLE, היכן הוא מופיע ולמה צריך אותו.

בעת חיפוש במנוע החיפוש הטקסטואלי של גוגל, תקבלו שפע של תוצאות. החלק העליון והבולט בכל תוצאה נקרא TITLE.

ה- TITLE (ובעברית: טייטל) נועד לתת את הכותרת הראשית של התוכן שיופיע באתר וכן קריאה שיווקית כלשהי במידה ותרצו בכך.

 

איזה מהטייטלים הבאים גוגל יאהב?

רגע לפני ההסבר, בואו נעשה בדיקה. להלן 5 טייטלים שיכולים להופיע בגוגל. אילו לדעתכם גוגל יאהב ויובילו להכי הרבה קליקים במידה ואתם יודעים שהמשתמש חיפש "הובלות קטנות בשרון":

  1. "חברת ההובלות אירית"
  2. "הובלות קטנות ברחבי הארץ: במרכז, בשרון, בדרום ובצפון"
  3. "הובלות קטנות בשרון: הובלות מהירות החל מ – 150 ש"ח"
  4. "הובלות – משה הובלות בע"מ !!!"
  5. "הובלות – טיפים והמלצות שאסור לפספס ב – 2019".

[הטייטל הטוב ביותר הוא 3]

 

איך לכתוב TITLE שגוגל יאהב

כפי שראינו ניתן לכתוב טייטלים במגוון רחב של צורות ודרכים. עם זאת, יש דרכים יעילות יותר ויעילות פחות לכתיבה. להלן טיפים שכדאי ליישם:

  1. מילות מפתח – על מילות המפתח של המאמר להופיע בטייטל. זהו כנראה הטיפ הבסיסי וההכרחי ביותר. אם אתם רוצים לקדם עמוד/מוצר/קטגוריה כלשהי, שימו לב שאכן מילות המפתח מופיעות הן בטייטל והן בדסקריפשין
  2. אורך מתאים – גוגל אוהב כותרות באורך שנע בין 50 ל- 60 תווים. פחות מזה יהיה קצר מדי וארוך מזה יגרום לכותרת להופיעה בצורה קטועה. אם אתם רוצים ליצור כותרת שגוגל אוהב, עשו זאת בגודל הנכון. חשוב לדעת שתווים כוללים אותיות, מספרים, רווחים, סימני פיסוק ואייקונים.
  3. לא להגזים בסימני פיסוק!!!! – גוגל ממש לא אוהב מספר סימני קריאה ושאלה ברצף (ויש שיגידו אף לא סימן קריאה אחד), לכן השתמשו בסימני פיסוק בצורה נכונה והגיונית.

 

למה הטייטל חשוב

הטייטל בגוגל משפיע הן על הדירוג שלכם והן על כמות הקליקים שתקבלו. טייטל איכותי יעזור לכם להתקדם בשני ההיבטים הללו ולכן חשוב להשקיע בו זמן ומחשבה במיוחד במוצרים, בשירותים ובדפים המובילים שלכם.

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו