חיפוש

איך לייצר קופירייטינג `לדף הנחיתה

הרשת מלאה בדפי נחיתה יבשים ומשעממים שגורמים לגולשים רבים לסגור את חלון הגלישה ולהמשיך הלאה בחייהם. מדריך זה עולה לרשת במטרה לסייע לבעלי אתרים שונים ביצירת קופירייטינג מפחיד שימשוך לידים חמים במינימום מאמץ. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתקבלו את כל המידע הדרוש שיפיל אתכם מהרגליים. 

 

דף נחיתה – ההגדרה

חשוב שתכירו תחילה בהגדרה של דף הנחיתה. שכן, זה הבסיס שיאפשר לכם ליישם את האינפורמציה שתופיע בהמשך. נסביר כי מדובר בדף אינטרנט שמטרתו לתפוס את תשומת הלב של הגולש ש"נחת" אליו. בשלב זה אתם בטח מבינים כי הדבר מצריך התנהלות יעילה ומושכלת שתביא למשיכת הגולש תוך ביצוע הליכים שיווקיים פסיכולוגיים ושיווקיים.

דף נחיתה – ההגדרה

זה הסוד שיאפשר לכם ליצור קופיריטינג מושלם

יצירת קופירייטינג מפחיד ומושלם בו זמנית מצריכה מקצועיות ב – 3 התחומים הבאים:

  • כתיבת תוכן
  • יצירתיות
  • פילוח קהל היעד

נסביר כעת כי כתיבת התוכן היצירתית שצוינה לעיל נקראת בעגה המקצועית "קופי חכם". מי שחי ונושם את התחום יכול לנסח בקלות תוכן שיווקי שמתאים במיוחד לדף נחיתה. מדובר במלאכת מחשבת שמצריכה ביצוע מחקר מעמיק.

שכן, יש להכיר תחילה את קהל היעד שצפוי להגיע אל דף הנחיתה. בנוסף לכך, צריך להעמיק בפסיכולוגיה של הגולשים ולהבין מה הן ההתנגדויות או החסמים שעלולים להתעורר אצלם בעת הביקור בדף, כדי למוסס אותם בקלות ולהוביל אותם ליצירת קשר עם בעל האתר.

 

שימוש באלמנטים מרכזיים יבליט את דף הנחיתה

התוכן היצירתי והשיווקי שיופיע בדף הנחיתה חייב להיות מוצג תוך שימוש באלמנטים הבאים שמסדרים את הטקסט באופן ויזואלי:

  • כותרת ראשית
  • כותרות משנה
  • הנעה לפעולה
  • מילוי פרטים ליצירת קשר

סידור הטקסט באופן זה יוביל את קהל היעד להישאר בדף הנחיתה ו"לגמוע" את המילים לאורך הדף כולו.

שימוש באלמנטים מרכזיים יבליט את דף הנחיתה

קחו טיפ חשוב מאתנו ואל תעשו זאת בעצמכם

אנשים אולי אמרו לכם לא פעם שאתם יצירתיים ושיש לכם לשון חדה, אבל התכונות הללו לא מספיקות כדי לייצר לעצמכם את הקופי לדף הנחיתה. ההמלצה שלנו היא להשאיר את הכתיבה כתחביב ולפנות אל חברה שמתמחה בקופירייטינג.

לצערנו, שמענו על לא מעט בעלי אתרים שבחרו לשלוח את לחמם וגילו שהדבר השחיר את האתר שלהם וגרם לגולשים להתעלם ממנו, לא משנה כמה הם ניסו לחדש את המותג ולהביא לשינוי. היו חכמים ותימנעו מטעות זו, כדי שתוכלו למשוך את קהל היעד לאתר שלכם במינימום מאמץ וזמן.

 

מילים אחרונות לסיום

יצירת קופי מפחיד לדף נחיתה אינה יכולה להתבצע על ידי האדם הפשוט. שכן, זו מצריכה מקצועיות והיכרות מעמיקה עם עולם הפרסום והתוכן. מי שרוצים לבנות דף נחיתה שיביא לתוצאות, צריכים לפנות אל אנשי המקצוע שיבצעו עבורם את כתיבת הדף, בנייתו ועיצובו באופן מקצועי.

איך לייצר קופירייטינג מפחיד לדף הנחיתה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו