חיפוש

איך להתקין אלמנטור באתר שלכם

אלמנטור הוא אחד התוספים המומלצים, הפופולריים והמעולים שמוצעים היום בשוק בניית האתרים. אלמנטור הביא איתו בשורות רבות בכל מה שקשור בעיצוב האתר, והוא מתעדכן על בסיס קבוע עם גרסאות חדשות ומתקדמות שפותחות אפשרויות נוספות לשימוש. אז איך להתקין אלמנטור באתר שלכם? בואו נבדוק.

 

מה טוב באלמנטור?

מיד נבין איך להתקין אלמנטור באתר שלכם, אך לפני כך כדאי להבין למה הוא כל כך מומלץ ומה בעצם טוב בו.

תוסף האלמנטור המתאים לאתרי וורדפרס הוא תוסף שהביא איתו בשורה אמיתית לבוני האתרים. התוסף מציע כ-600 פונטים שונים וחדשניים, מתוכם חלק גם בשפה העברית, וכן גרירת אלמנטים כמו תמונות או קטעי וידאו לתוך האתר ומיקום קל ופשוט שלהם באתר. בנוסף, היתרון הכי גדול שלו שאנחנו בתור ישראלים מאוד אוהבים הוא שהוא תוסף חינמי לחלוטין.

כמו כן, האלמנטור מפותח בישראל וקיימת לו התאמה לשפה העברית, ושימוש במוצרי כחול לבן הוא דבר לא פחות ממצוין עבורנו בתור ישראלים. גאוות יחידה, מישהו?

 

איך להתקין אלמנטור באתר שלכם?

אז בואו נבין איך להתקין אלמנטור באתר שלכם. בשלב הראשון יש להוסיף את התוסף באתר הוורדפרס על ידי לחיצה בסרגל הכלים שמצד ימין על כפתור "תוספים". בקוביה שתיפתח יש ללחוץ על "תוסף חדש".

לחיצה על "תוסף חדש" תפתח חלון חיפוש ששם נכתוב אלמנטור – elementor. בחיפוש זריז תעלה תוצאת התוסף, וכעת לחצו על כפתור "התקן עכשיו".

 

אחרי ההתקנה – שלב ההפעלה

לאחר שהאלמנטור הותקן יש צורך בהפעלה שלו. לחצו על כפתור "הפעלה" שמופיע כעת איפה שהופיע כפתור "התקן עכשיו". כעת, ברגע שתערכו, תיצרו עמוד או פוסט מסויים, תוכלו ללחוץ על כפתור "עריכה באמצעות אלמנטור". לחיצה על כפתור זה תאפשר לנו לעבור עם תוסף אלמנטור, ותפתח את עמוד הבנייה הויזואלי שלו.

 

אוקיי – התקנתי, הפעלתי, מה עושים עכשיו?

עכשיו מגרש המשחקים של אלמנטור פתוח לגמרי עבורכם. חקרו את האפשרויות של אלמנטור, עברו על הפונקציות המדהימות שלו והחליטו כיצד אתם רוצים לעצב את האתר שלכם.

 

יש גרסאות מתקדמות יותר?

בהחלט. התוסף אלמנטור זמין להורדה באופן חינמי, אך קיימות גרסאות מתקדמות שלו המציעות תבניות מקצועיות נוספות, עוד ערכות נושא ייחודיות, תמיכה ועדכונים שוטפים. הגרסאות המתקדמות יותר של אלמנטור הן אינן חינמיות, ומתחילות במחירים של 49 דולר לשנה לאתר אחד ומגיעות גם ל-179 דולר לשנה עבור אלף אתרים.

 

אני מרגיש שאני צריך חידוד

אז הבנו איך להתקין אלמנטור באתר שלכם, אבל אם קריאת המאמר לא הספיקה לכם, מה שהגיוני לחלוטין כמובן, אתם יכולים להירשם גם לסדנת או קורס אלמנטור. קורס אלמנטור או סדנת אלמנטור יכולים לתת לכם את הכלים הממשיים לשימוש באלמנטור, והמנחים יוכלו לתת לכם טיפים מתוך הניסיון והידע שיש להם בנושא. בהצלחה!

אתר בנוי בצורה נכונה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם אצלנו?

השאירו פרטים ונציגינו יצרו עמכם קשר

אהבתם?
שתפו עם החברים!

מאמרים חדשים באתר

מאמרים נוספים

שאולי תאהבו